Pure by Pixibox - Május (mini terméktesztekkel)

csütörtök, június 04, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Az első Pure by Pixibox nekem nagyon tetszett,  így izgatottan vártam a következő kiadást, mert érdekelt, hogy ez is olyan "nagy dobás" lesz-e. Úgy gondoltam, hogy most is egy kicsit később mutatom meg Nektek a doboz tartalmát, hiszen én most  később kaptam meg, s így már a termékekről is többet tudok írni. Számomra most ez elég vegyes lett, részletek lejjebb.

A csomagolásról nem sok szót ejtenék, a korábbi kiadáséhoz hasonló, nekem nagyon tetszik ez a natúr vonal.
Az első termék, ami a kezem ügyébe került (a tájékoztató anyagok után), az a Mádara arctisztító hab volt, s ez lett az egyik legnagyobb kedvencem ebből a kiadásból. Használtam már korábban is hasonló arctisztítót, s mivel azt is szerettem, nagyon kíváncsi voltam, hogy mivel is tud többet egy jóval drágább verzió, hiszen ennek az ára több, mint a dobozé, egészen pontosan 5790 Ft. Nagyon megszerettem egyébként, mert könnyű, lágy habot képez, így nagyon gyengéd a bőrhöz, de megfelelően tisztít.

A második termék egy Annemarie Börlind BB krém, nekem az "almond" árnyalatban. Két árnyalatban kapható egyébként, és ez a sötétebb. Nekem sajnos nagyon sötét, így egyelőre nem is tudtam használni. Mindenképpen be szeretnék szerezni egy terméket az alapozók világosítására, mert bár nincs teljesen fehér bőröm, még így is meg kell küzdenem a túl sötét termékekkel. Ha ez megtörtént, beszámolok róla részletesen, mert engem nagyon érdekel, hogy mit is tud. :)


CaoNatur korpásodás elleni sampon. Hogy is fogalmazzak. Nekem nincs korpás fejbőröm, legalábbis mielőtt kipróbáltam volna, nem volt. Egyszer használtam, de többet sosem. A hajmosás utáni reggelen már arra ébredtem, hogy viszket a fejbőröm, s a tükörbe nézve láttam, hogy a hajam töve koprás, s bár azóta többször is mostam a hajam a jól bevált samponommal, még most sem állt teljesen helyre a dolog. Persze, mondhatjuk, hogy nem az én hajamra lett ez kifejlesztve, ezért megkértem a Vőlegényemet is, hogy próbálja ki, mert Ő küzdött ezzel a problémával, bár szerencsére a jelenleg használt samponnal jól elvan. Sajnos Ő is hasonlót tapasztalt, bár nem olyan erősen, mint én. Őszintén szólva, nagyon sajnálom, mert erre nagyon kíváncsi voltam, hiszen eddig csupa jót olvastam róla. Nekünk sajnos nem jött be.

A Curaprox CS 5460 fogkefe -ahogy láttam- elég megosztó volt, amit én annyira nem értettem, hiszen a márkalista alapján elég esélyes volt ez a termék, s én kifejezetten vártam is, hogy ez kerüljön a dobozokba annak ellenére is, hogy már évek óta elektromos fogkefét használok. A színe nem az én világom, de ez legyen a legkevesebb. A szálai elképesztően puhák, viszont rengetek van belőlük, s ez az, ami miatt mégis hatékonyan tud tisztítani. Otthon továbbra is maradok az elektromos mellett, de a munkahelyemre már beköltöztettem. :)
Végül pedig a Kell a púder három ásványi szemhéjpúder mintája került kipróbálásra. Bevallom picit félve nyúltam hozzájuk, mert a csomagolást nem találtam túl biztonságosnak, féltem, hogy egy óvatlan pillanatban körülöttem mindent festék fog borítani. Szerencsére eddig nem volt semmi probléma, pedig reggel, álmosan, kávé előtt sminkelek... :D Igazság szerint nekem még tetszik is így, mert ahogy kinyitom, a por nagy része a tasak aljára kerül, s ami a tasak falán marad, abba mártva az ecsetet, éppen kellő mennyiségű festéket tudok felvenni. A pigmentáció szuper -ahogy lent láthatjátok is-, a színek nagyon szépek, s a tartósságukkal is többnyire elégedett vagyok, többet bírnak, mint az átlag szemhéjpúderek -bár rajtam még így sem egy egész napot-.
(A dobozokban normál esetben 1 minta volt, a bloggerek példányaiba került mind a három árnylatból.)


Néhány tájékoztató is volt a dobozban, ráadásul a Mádara még néhány kisebb mintát is tett hozzá. Az első képen látható, hogy volt még egy 0,33 l-es kiszerelésű Vöslauer ásványvíz is, amit egy jó kis tollasozás közben el is fogyasztottam. ;)


A kedvenceim ebből a kiadásból a Mádara arctisztító hab és a Kell a púder szemhéjfestékek lettek. Remélem, hamarosan még a BB krém is csatlakozhat a kedvelt csoporthoz. A CaoNatur sampon miatt kicsit szomorú vagyok, de nem válhat be egy termék mindenkinek, így maradok az eddigi samponomnál.

Ti mit gondoltok erről a kiadásról? Megrendeltétek?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Ez a doboz nekem kifejezetten tetszett. :-)
    Nagy kedvencem a Kell a púder szemhéjpúdere, Gabi már nagyon megérdemelte, hogy a nagyérdemű is megismerje a nevét.
    A Pixi-Lányoknak is jár a hatalmas piros pont, mert belátták, hogy több elégedett vásárlójuk lesz, ha nem mindig körömlakkot rejtenek a dobozkák teljes kiszerelésű termékként.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértünk Gabival kapcsolatban, remélem, hogy sok sikere lesz. :)
      Én eddig sem bántam a lakkokat, de persze megértem a Te szempontodat is, ha nem lakkoznék, én sem örülnék az x. darabnak. Ügyesek a Pixik, tényleg igyekszenek odafigyelni, legalábbis Nekem a fb oldalunk alapján nagyon ez jön le. :)

      Törlés
  2. Nem rendeltem meg, valahogy úgy látszik, ez nekem nem akar összejönni sosem :) De szuper dolgok voltak benne, szóval azért sajnálom, de majd talán legközelebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, következőleg sikerül. :) Szorítok majd. :*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...