Teszt | Avon Skin So Soft Bőrtápláló olaj

csütörtök, június 18, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Az utóbbi években egyre inkább kerülnek előtérbe a különböző olajok mind test-, haj- és arcápolás terén is. A hajamra már évek óta használok valamilyen olajat, s tavaly ősszel elkezdtem ismerkedni a testápolásra kifejlesztett termékekkel is, azonban az arcápolásomból eddig még kimaradt, mert őszintén szólva kicsit tartok tőle a kombinált bőröm miatt, de egyre inkább motoszkál a gondolat a fejemben. Ma az egyik olyan olajról lesz szó, amit testápolásra használok az utóbbi hónapokban.


A csomagoláson lévő felirat picit megzavart, mert én arra számítottam, hogy ez öntögetős lesz, azonban a dobozon és a tubuson is "olajspray" felirat szerepel. Bevallom, nagyon megörültem ennek, de aztán kiderült, hogy ez mégis öntögetős fajta (bár nyaralásra én egy pici szórófejes tubusba átöntve vittem magammal, így ez meg is van oldva). Egyébként nagyon szép csomagolást kapott, igazán jó érzés ránézni.
Amint kibontottam, rögtön szagolgattam is, és nagyon tetszett, amit éreztem. Finom, nőies, lágy, virágos illat. Esténként szuperül el is tud lazítani, így különösen tetszik.
Az állaga egyértelműen olajos, nem túl híg, de folyós. A terméket nem nehéz kinyerni a tubusból, bár én főként még mindig a kis pumpás tubusomból használom. Könnyű eloszlatni a bőrön, viszont ez nem egy száraz olaj, nem kell rajta meglepődni, hogy olajos érzetű marad a bőr, viszont ha este használom, reggelre nagyjából beszívja a bőröm (vagy az ágynemű). Számomra nem kellemetlen érzés a bőrön, de a melegebb napokon hanyagolom a használatát. A bőrömet megfelelően ápolja, bár a jó idő megérkezésével egyre kevésbé problémás ez nálam. Még május elején kicsit megkapta a nap a karomat, s nagyon szépen ápolta a bőrt, szerencsére a hámlást is el tudtam kerülni vele. (Természetesen a fényvédelemről ne felejtkezzünk el, ezúttal sajnos nem voltam eléggé előrelátó, rövidebb programra számítottam, s nem vittem magammal a fényvédőmet, hogy újra tudjam kenni.)


Megkedveltem ezt az olajat, bár egy szórófejes kialakítás mindenképpen jót tenne neki (ha jól emlékszem régebben -kb. 10 éve- volt is ilyen kiszerelésű termékük), ha pedig az állaga hígabb lenne és nem hagyna olajos réteget, az már csak hab lenne a tortán.

Szeretitek az Avon testápoló termékeit? Van tőlük kedvencetek? Használtok valamilyen olajat a testápoláshoz?

Ági


A terméket tesztelés céljából kaptam, de ez semmilyen formában sem befolyásolta a véleményemet. A tesztelési lehetőséget ezúton is köszönöm az Avonnak.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy letesztelted ezt a terméket, mert én is gondolkoztam a megvételén :) Én régóta szinte csak Avonos testápoló termékeket használok, legyen az krém vagy olaj. Nagy kedvencem a Skin So Soft Skindisiac olaj, mert puha lesz tőle a bőröm, s nem utolsó sorban az illata is mesés!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem vele. :) Jaj, azzal is szemeztem már, de most jobban rá kellene koncentrálnom a fogyasztásra is. :) Bár kétségtelen, hogy jó, ha mindig a hangulatomhoz illő illatot használhatok. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...