Teszt | Rimmel Lasting Finish 25HR kompakt alapozó

kedd, június 02, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Tavasszal robbant be a magyar drogériák polcaira a Rimmel Lasting Finish 25HR púdere, ami nedvesen is használható, így egyben alapozó is. Nagyon felkeltette az érdeklődésemet, így nagy elvárásokkal vágtam bele a tesztelésbe, s igyekeztem a lehető legtöbb tapasztalatot gyűjteni róla. Úgy érzem, hogy sikerült is alaposnak lenni, így ma megosztom Veletek a tapasztalataimat.


A csomagolás eléggé pengeélen táncol ezzel a piros színnel, mert vagy tetszik valakinek, vagy nem. Én az elején nem voltam oda érte, de egészen megszoktam, nincs vele problémám. Ettől eltekintve teljesen rendben van, biztonságosan zár, viszont nem nehéz kinyitni(hosszabb körmökkel sem probléma). 
A púder alatt található a szivacs és egy tükör is, melyek vészhelyzetben nagyon jól tudnak jönni.  
Én eddig két árnyalatban találkoztam vele a drogériákban, de volt, ahol négy hely volt a teszternek, így lehetséges, hogy nem csak két szín kapható. Az enyém a 003 Silky Beige árnyalat, ami púderként jól illeszkedik a bőrömhöz, viszont alapozóként használva még egy nagyon picit sötét.
Amióta megvan, azóta más púdert nem használtam. Azt hiszem ez elég jól jellemzi, hogy mennyire szerettem meg. Nagyon szép, vékony rétegben felvihető, nem hagy poros hatást sem. Szebb lesz tőle az összkép, de fedést ne várjunk tőle. Nekem kombinált bőröm van, ami a melegebb időben hajlamos zsírosodni a T-zónában. 30 fok közelében már szükségem van nap közben egy kis frissítésre, de ha nincs ennyire meleg, akkor egy munkanapot szépen kibír.

Alapozóként is próbálkoztam vele, a hozzá tartozó szivacsot benedvesítettem, s azzal vittem fel. Szépen eldolgozható, púderezést nem igényel, mert nagyon szép bársonyos és matt lesz a végeredmény. A fedése nem túlerős, de sokkal egységesebb lesz tőle az arc. Alig várom, hogy barnuljon egy picit az arcom, és így is használhassam minden nap.
A száraz részeket nem emelte ki, bár az utóbbi időben szerencsére egyre kevésbé jelentkeznek nálam száraz területek.

Összességében nagyon megszerettem, minden nap ezt használom már jó ideje. Kombinált bőrre nekem bevált, így erre a bőrtípusra tudom ajánlani, zsíros bőrre lehet, hogy kevés lenne a mattító hatása.

Próbáltatok már nedvesen is használható púdert? Milyen fedést vártok egy ilyen terméktől?

Ági

6 megjegyzés:

  1. Annyi helyen olvasni erről a termékről, hogy most már kezdi piszkálni a fantáziámat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes tenni vele egy próbát, az ára sem vészes, itthon 2000-2500 Ft körül van, nem tudom, hogy nálatok mennyi lehet. Főleg valami jó kis kedvezménnyel összevonva még jobban megéri. ;)

      Törlés
  2. Megvettem én is, nekem ráadásul tetszik is a csomagolása, a legvilágosabb szín pedig pont jó. De egy hét után ragyákat okozott, amin eléggé meglepődtem. Még egy próbát teszek majd vele, de elsőre szomorú lettem, hogy egy ilyen szuper cucctól hogy lehet ragyám, hiszen semmi sincs, ami kiüthetne benne.
    Csak szárazon használtam és a fedése is pont elég, nem maszkos, nem lisztes hatású.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok bajom nekem sincs a csomagolással, csak néha amikor rásüt a nap, kicsit olcsó hatása van, de normál esetben nem rossz. Legközelebb én is a világosabbat veszem, mert bizony nagyon esélyes, hogy újra beszerzem. :)
      Sajnálom, hogy nem bírja a bőröd. :( Nálam szerencsére nem okozott problémát, bár túlságosan nem is érzékeny a bőröm szerencsére. (Bár jártam már úgy, hogy egy olyan krém ütötte ki a homlokom, amiben elvileg semmi olyan sincs... :( )

      Törlés
  3. Nálam épp ellenkező reakciót vált, ha valamiről napi szinten 2-3 bejegyzést látok. Kifejezetten taszítani kezd. :D Így vagyok a parfümtesztekkel is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért is nem siettem a teszttel, meg én nem szeretek rövid idő után véleményezni, mert félek, hogy utána jön ki valami olyan tulajdonsága, ami miatt mégis megszeretem/megutálom.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...