TESZT | Yamuna édeni hársnektár tusfürdő

kedd, június 09, 2015 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

Néhány éve, még egy fordászkellékes boltban pillantottam meg a Yamuna fürdőgolyóit, s természetesen ki is próbáltam néhányat. Nagyon tetszettek, s néhányszor vásároltam is még belőlük, de egyre ritkábban jutottam el abba a boltba, így lassan eltűntek a fürdőszobából a kis golyók. Gyakran nézegettem azonban a weboldalt, s egyre csak nőtt a kívánságlistám, melynek élén ez az édeni hársnektár tusfürdő állt, de a rendelés mindig húzódott. Ezért is nagyon örültem, amikor néhány hete a márka képviselője felajánlotta, hogy válasszak valamit a webshopból, s nem gondolkoztam sokáig, egyből ez a terméket választottam.

A tubus nagyon kis helyes, 250 ml űrtartalmú, nagyon jól kézbe illik, s nekem a címke is nagyon tetszik. A tubus keményebb műanyagból készült, de ez nem okoz problémát a termék kinyerésénél, még akkor sem, ha már a végén járunk. A kupakot lecsavarva sajnos láthatjuk, hogy a tubus szája viszonylag nagy, s nincsen rajta szűkítő, így óvatosnak kell lenni vele.
A tusfürdő ránézésre olyan, mint a méz, az állaga azonban már sokkal folyékonyabb, már-már túlságosan is,  és itt köszön vissza a kiöntőnyílás mérete, mert emiatt könnyen túl sokat önthetünk belőle. Amikor először használtam, az állaga miatt tartottam tőle egy kicsit, hogy nagyon sokat kell majd használni belőle, de ez szerencsére nem így van. Fürdőrózsán nagyon jól habzik, s megfelelően tisztít is még akkor is, ha a szokásosnál kevesebbet használunk belőle. A bőröm nagyon szereti, egyáltalán nem szárítja, kellemes érzést hagy maga után. A bőrömnél talán csak az orrom kedveli jobban, mert ez az illat számomra valami fantasztikus. Ha röviden kellene jellemeznem, azt mondanám, hogy olyan, mint a tavasz illata egy mező közepén állva. Lehet benne érezni a hárs illatát, de nem annyira tolakodóan, mint a valóságban, s nekem ez nagyon tetszik benne. Ezen kívül én még egy kis akác illatot is vélek benne felfedezni, így számomra ez egy tökéletes tavaszi-nyári illat. Mivel már nagyon a végén járok, átöntöttem egy kisebb tubusba, s ezt viszem magammal edzésre, mert nagyon jól esik ezzel tusolni, s felfrissülni egy fárasztó óra után.
Nagyon megkedveltem ezt a tusfürdőt, s biztos vagyok benne, hogy fogok vásárolni belőle még a későbbiekben, sőt másik illat beszerzésén is gondolkodom. Azért azt megjegyezném, hogy a drogériás árakhoz viszonyítva drágább egy picit, de egy olcsóbb tusfürdővel felváltva használva szerintem belefér, s  így még jobban meg is marad az az érzés, hogy most egy kicsit extrább terméket használunk. 

Próbáltátok már a Yamuna valamelyik termékét? Mennyire vagytok vele megelégedve?

Ági

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...