Újdonságok eBayről - Egyszer fent, egyszer lent...

szerda, június 24, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Néhány hónap kihagyás után ismét leadtam néhány rendelést, s az elmúlt hetekben minden meg is érkezett, szépen sorban. A kívánságlistám persze azóta is csak hízik, de legalább néhány dolgot ki tudtam húzni, amikre tényleg szükségem volt. Sajnos most nem vagyok elégedett minden termékkel, de azért ez benne volt a pakliban.


Minden terméknél a képre kattintva átirányít oda, ahonnan én rendeltem.

Néhány hónapja néztem már ki ezt az órát, azonban akkor még eBay-en nem volt kapható. Amikor először megláttam, hogy már lehet innen is rendelni, nem haboztam, már klikkeltem is, mert sajnos a korábban rendelt órám elkezdett kopni(bár szerencsére nem vészes). A valóságban is nagyon szép, imádom hordani, de 1-2 hétig nem járt pontosan, egy nap alatt kb. fél óra különbséget is össze tudott hozni, így sokszor inkább fel sem tettem, mert nagyon idegesítő, ha még a telefonomon is meg kell néznem, hogy biztos, hogy annyi-e az idő. Szerencsére azóta helyreállt, normálisan jár, nem kezd el késni.

A korábban használt "takarítós" ecseteimet sikeresen leamortizáltam, így ideje olt újakat beszeretni. Arra, amire rendeltem, nagyon jól beváltak (főleg a ferde ecset),mert kellően merevek a szálai, de nem túl merevek, így szépen követik a köröm ívét. Az illesztésnél látszódik, hogy megfolyt a ragasztó, nem túl szép látvány, de nem zavar használat közben.

A lemosható arcmaszkok eltávolításához évek óta az Avon sminklemosó szivacsát használtam, de elhasználtam az utolsó darabot is, viszont most nem találtam a katalógusban. A képen látható szivacs külsőre a Konjac szivacsokhoz hasonlít, de erre kell arctisztítót tenni. Nem igazán szeretem, mert bár jól el lehet vele távolítani a maszkot, viszont annyira kemény és nehezen nedvesedik át, így mindig előre be kell áztatni, hogy mire használom, ne karcolja az arcom.

Az utóbbi időkben finoman szólva is túl gyorsan elrontok egy-egy fülhallgatót, de mivel nem a legolcsóbbak, gondoltam, kipróbálok egy eBay-verziót is. Nem kellett volna. Van itthon egy eredeti Samsung fülhallgató is, mellé rakva még szembetűnőbb a különbség, bár önmagában nézve is nagyon gagyi. De nem csak az anyaghasználat és a kialakítás nagyon rossz, de a hangzás is. Persze nem vártam tökéletes minőséget, ha videókhoz vagy Duolingo-hoz tudnám használni, már elégedett lennék, de sajnos még ezekhez is zavaró.

Ezek a rendelésim elég vegyesek lettek, többire inkább a csalódás jellemző, de annyira nem vagyok szomorú miatta, hiszen ez a kockázat benne van, ráadásul sok-sok szuper dolgot sikerült már kifognom korábban. :)

Ti mit rendeltetek mostanában? Van most valami a kívánságlistátokon?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Szép az az óra, a többiért viszont kár :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem az óra is bánt, hogy nem működik jó, ráadásul azóta elkapott az eső is amikor rajtam, volt, azóta még rosszabb. :(

      Törlés
  2. Sajnos mindig benne van a pakliban, én is sokszor pórul jártam már, de még mindig ebay függő vagyok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, nem is annyira vagyok mérges miatta, mert ha visszagondolok mennyi szuper dolgot rendeltem már innen. Még így is bőven jól jártam. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik az óra. Instagramos webshopban már szembejött, de tartottam tőle, hogy azok jobb minőségű darabokat árulnak, és az ebay-ről rendelt nem lesz olyan szép. Most meggyőztél az ellenkezőjéről, be tudnád linkelni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a képre kattintasz, megnyitja az oldalt ahonnan rendeltem. De az enyém nagyon pontatlan, így nem feltétlenül javaslom. Egyébként szerintem akik instán/fb-on árulják, ugyanúgy eBay-ről szerzik be...

      Törlés
  4. Igeeen... megint rákaptam, ami nagy hiba volt. :D Ékszereket rendeltem, arany tetkókat, vizespalackot, telefontokokat és egy rövidnacit. Az ékszerektől és a rövidnacitól félek kicsit, remélem a többivel nem lesz gond.
    Nekem is szép kis lista gyűlt össze közben. De a ruhákkal és az órákkal még elég bátortalan vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D A ruhákkal én még nem próbálkoztam, nagyon tartok tőle. A minősége is nagyon kérdéses, ráadásul ha a méretet el is találom, még közel sem biztos, hogy jól is áll, így én egyelőre még ezzel nem próbálkozom.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Köszi, én is odavagyok érte, csak lenne pontos is. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...