2015.Summer Nail art Challenge - Color flowers

szerda, július 08, 2015 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Angel nyári kihívása már akkor nagyon tetszett, amikor megláttam a témákat, de sajnos eddig úgy jött ki a lépés, hogy nem volt alkalmam elkészíteni hétről-hétre az aktuális fordulóra készülni, azonban most sikerült egyet elkészíteni, ami hozzám nagyon passzolt, ugyanis a színes virágok kerültek a középpontba.


Amikor két hete megérkezett a BPS Qgirl-008 nyomdalemeze, alig vátram, hogy kipróbálhassan ez a kis mintát róla. Ezen kívül régóta vonzott a körömnyomdával való matrica készítés is, ezért úgy gondoltam, most ötvözöm a kettőt. A nyomdázáshoz az essence fekete lakkját használtam (még a régi verzió), s a mintákat két Barry M Gelly lakkal töltöttem ki. Alapnak a Lovely St. Tropez trendkiadásából a zöld lakkot használtam, s végül minden körmömre fedőlakk került.

Vannak bőven hibái ennek a manikűrnek, sajnos elég vastag és néhol buborékos lett, s a minták kitöltése is lehetne szebb, de elsőre nem rossz, következőleg már tudom, hogy mire érdemes figyelni.

Ti mit gondoltok róla?

Ági



A többiek munkái:






14 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...