3 nap, 2 éjszaka, 1 neszesszer - Ezt viszem magammal egy hosszú hétvégére

szerda, július 29, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

A nyár a pihenés és feltöltődés időszaka, így a legtöbben elmegyünk egy hosszabb vagy rövidebb utazásra, ha más nem, meglátogatjuk a távolabb élő rokonokat. Ilyenkor nekem mindig nagy fejtörést okoz, hogy mit is vigyek magammal, hiszen egy rövid utazásra nem szeretnék magammal vinni sok holmit, viszont a legszükségesebbeket is próbálom úgy pakolni, hogy minél kevesebb helyet foglaljon.


Arcápolásnál ilyenkor eléggé leredukálom a rutinomat, de a legfontosabbak jönnek velem. Gyors tisztításra használhatunk különböző arctisztító kendőket, én épp a Helia-D micellás sminklemosó kendőt vittem magammal, ami annyira nekem nem vált be, de kéztisztításra el tudom használni. Mivel a tisztítás nálam nagyon fontos, így egy kicsi tubusba töltök át az aktuális arctisztítómból, s azt viszem magammal. Éjszakára egy könnyed ápolót viszek, most ez az Alverde Zell aktív szérum. Nappalra mindenképpen kell fényvédő, de azt nem szeretem átöntögetni, így ilyenkor nagyon jól jönnek a különböző termékminták (természetesen nem csak fényvédőt lehet így vinni).

Akár strandolás lesz a program, akár egy kis városi séta, a testünkre is kell gondolni, ha fényvédelemről van szó. Ebből is kisebb kiszerelést választottam, így a Hawaiian Tropic termékét vittem magammal, ami még az áprilisi Pixibagben érkezett. Ha mégis megkapott volna a nap, vagy csak a klóros víz miatt több ápolásra van szükség, az utóbbi időben a Sun Dance Aloe vera gélt használom. Nagyon könnyed, de egy picit ragacsos marad, viszont szépen lehúzza a pirosságot (epilálás után is).

A talpam nagyon hajlamos kiszáradni, így biztosra akartam menni a Scholl Velvet smooth szérummal, mert a hihetetlenül könnyed állaga mellett szépen hidratálja a bőrömet. Az aktuális tusfürdőmet (Yamuna édeni hársnektár), kézkrémemet (Tibolna), samponomat (Pantene Repair & Protect Intensive Repair) és testápoló olajamat (Avon Skin So Soft Bőrtápláló olaj) is áttöltöttem kisebb tubusba, így helyet is spóroltam és a bőröndöm is könnyebb lett. Ezek nagy részéhez az allinpackaging.hu tubusait használtam melyeket ITT, ITT és ITT találtok. (Ha utazáshoz készültök érdemes lehet szétnézni az oldalon, ugyanis három termékminta ingyenes, csak a szállítási költséget kell fizetni.) Az utóbbi időben nagy kedvencem lett a Garnier mineral InvisiCalm golyós dezodor, ami a finom illata mellett még hatékony az izzadás ellen is.
Sminkek terén nagyon minimálisat viszek magammal, tényleg csak a legfontosabbakat. Ha egy kis bőrkép egységesítésre van szükségem, a Garnier miracle skin cream mitáját dobom be a neszesszerembe. Szemöldöktermékek közül a S-he két termékét vittem magammal, bár a zselé nem igazán lett kedvencem, sőt... (hamarosan írok róla részletesen). Ha egész nap tartós pillákra van szükségem, ami még egy esetleges vihar után sem lesz a szemem alatt, akkor a Max Factor Masterpiece Glamour Extersions 3-in-1 szempillaspirált viszem magammal, mert sokszor bizonyított az elmúlt hónapokban, de még nem okozott csalódást. A Rimmel Lasting Finish 25HR kompakt púder szárazon és nedvesen is használható, így szuper kis többfunkciós termék. Ehhez egy púderecsetet is viszek magammal, de az most a képen nem szerepel. Az ajkaimra csak egy kis könnyed "rúzst" használok (nem csak ilyenkor), az utóbbi idő nagy kedvence nálam az Astor Soft Sensation rúzsok közül a 404 Gentle Coral árnyalat, ami bár nem túl tartós, nagyon szép színe és könnyed állaga van. Az aktuálisan kedvenc parfümömből egy parfümszóróba öntök át (ITT), s így viszek magammal néhány napra elég illatot. :)

Így nagyjából belefér miden egy neszesszerbe, természetesen az Aloe vera gél kivételével, bár azt is át lehet tölteni kisebb tubusba, de nekem most csak ennyi volt itthon. Nem mondom, hogy nem lehetne még ezen is csökkenteni, de úgy gondolom, hogy ez a mennyiség nem túl sok pár napra, de elegendő, ha nincs olyan programunk, ami egy kicsit több terméket igényel (pl. vacsora egy elegáns helyen, osztálytalálkozó, esküvő stb.)

Ti mit visztek magatokkal egy rövid utazásra? Mi az, amit mindenképpen magatokkal vinnétek még, vagy amit feleslegesnek találtok?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Szuper bejegyzés volt. :) Én még valamilyen kis palettát is vinnék magammal. Az Iconic 3 szerintem jó kis nyaralós darab. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anna, nagyon örülök, hogy hasznosnak találtad. :) Én szándékosan hagytam ki, mert elég olajos a szemhéjam, így önmagában a szemhéjpúder nem lenne elég, de persze akinek nincs ilyen problémája, annak jól jöhet az is. :) Annak a színei még mindig nagyon tetszenek, de mostanában annyira hanyagolom a szemhéjfestést a meleg miatt, hogy még egy jó darabig nem lesz a készletemben.

      Törlés
  2. Idén nem megyünk nyaralni, de mindig viszek sminket, aztán valahogy úgy alakul, hogy sose festem ki magam.
    De nagyjából én is ilyen felszereléssel megyek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálam is így volt régebben, ezért is született ez a bejegyzés, mert mindig úgy mentem haza, hogy a felét sem használtam azok közül, amit elvittem. Ez jó kontroll nekem is. :)

      Törlés
  3. A Hawaiian Tropic naptejet én már el is használtam, csodás egy cucc az biztos, a kedvenc naptejem lett! Én nyaralásra nem vittem magammal sminket egyáltalán, csak egy spirált dobtam be, de azt sem használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is bevált. :) Ha vizes program van, akkor én sem rakok fel még vízálló spirált sem, de egy kis városnézéshez, sétához ennyit szeretek feldobni. Annyira szöszik a pilláim végei, nagyon sokat dob rajtuk egy kis szín. :)

      Törlés
  4. Ez most nagyon jól jött, most hétvégén megyünk nyaralni és igen csak hajlamos vagyok a túl pakolásra:)

    VálaszTörlés
  5. Mennyi cucc :) Én vinni szoktam mindent, amit használok, eredeti méretben, autó elbírja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igen, autóval könnyebb. Nekünk még nincsen, így kénytelen vagyok előrelátóan pakolni.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...