Avon Gel Finish - Fabulous

kedd, július 07, 2015 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

A nyári hónapok beköszönte előtt mindig elkezdek igazi nyári árnyalatok után kutatni. Na nem azért, mert ne lenne meg a nagybetűs NYÁRI lakkom, hanem próbálom nem állandóan azt viselni, ami egyébként az Avon Nailwear pro+ Coral Reef árnyalata. Ha egy tökéletes korall színt keresel, nyugodtan tegyél vele egy próbát, ha pedig egy kicsit málnásabb árnyaltot keresel, olvass tovább, s nézd meg, hogy a Fabulous lesz-e a Te színed.


A csomagolásról nem sok szót ejtenék, a már jól megszokott, négyszögletű üveget kapjuk, szögletes kupakkal. Az űrtartalma 10 ml, ami nem számít kevésnek, azonban az én üvegemen már jócskán látszik a használat, ami nem is csoda, hiszen az utóbbi egy hónapban 3-4 alkalommal is ez került a körmeimre. Amit én hiányolok, hogy a megszokottól eltérően, ennél nem szerepel a lakk neve az üveg alján lévő címkén.
Az ecsettel nagyon könnyű bánni, gyorsan és pontosan lehet vele lakkozni, s a megfelelő ívet kialakítani a körömágynál. Az állaga nekem nagyon tetszik, kellően folyós ahhoz, hogy könnyen lehessen használni, viszont nem túlságosan folyós, így nem szökik és folyik szét. 
A száradási ideje egész gyors, s száradás után nagyon szép fénye lesz. A képeken fedőlakk nélkül láthatjátok. A színe csodás, élettel teli málna szín, talán már egy picit pirosba is hajlik, de még egyértelműen nem az, mégis nagyon elegáns árnyalat, bárhova megállja a helyét. A tartóssága is rendben van, akár 4-5 napig is szépen bírja.

 Nagyon elégedett vagyok ezzel a lakkal, nem véletlenül kerül elő ilyen gyakran, s a blogon is találkozhattatok vele ITT és ITT.

Mit gondoltok erről a színről? Melyik a kedvenc nyári lakkotok?

Ági

12 megjegyzés:

  1. Szép szín, régen volt már rajtam hasonló árnyalat, inkább a rózsaszín, ami most megy nálam és a többszínű manikűr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elhagytad a pirosat? :O Na nem baj, kell egy kis változatosság. ;) Főleg nyáron könnyebb is nyitni az új színek felé. :)

      Törlés
    2. Hú, nagyon betankoltam most rózsaszínekből :) Lila-zöld-citromsárga megy most még mellette :)

      Törlés
    3. Rózsaszínek nálam is mindig jöhetnek. :) De a lila lakkokat sem vetem meg. A zöldekkel viszont hadilábon állok, mert a mentákat nagyon szeretem, vadabb zöldekkel viszont eddig nem mertem próbálkozni.

      Törlés
  2. Gyönyörű színe van ennek a lakknak! *-*

    VálaszTörlés
  3. Szépséges ez a szín! :) Nagyon jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem ezt a lakkot. :)

    VálaszTörlés
  5. Ójaj, ez piros nagyon-nagyon! *.* Nem tudnék mondani kedvenc nyári lakkot, de most Moyra Milano van rajtam, és azt nagyon szeretem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az nincs meg sajnos, de annyira szép színe van.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...