Born Pretty Store Qgirl-008

szerda, július 15, 2015 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

A második lemez a legutóbbi tesztcsomagból nagyon egyszerű, de éppen ezért nagyon jól használható mintákat tartalmaz. Cuki kis háromszögek, aranyos virágok, különböző méretben. Amennyire egyszerűek ezek a minták, annyira sok lehetőség van benne. Mutatom is, hogy én elsőre mit is láttam meg benne.


Első alkalommal leginkább a háromszögek mozgatták a fantáziámat (bár a virágokkal készült manikűrre már láthattatok egy változatot itt), de mivel önmagukban kicsit túl egyszerűek lettek volna egy krémes alapon, így újra megpróbálkoztam a gradient technikával, melyhez az Avon nailwear pro+ Pink Creme és a Golden Rose Wow! 18. lakkjait használtam. Még most sem tökéletes, de az első próbálkozáshoz képest már jobbnak látom. Remélem, Ti is. ;-)  A mintához most is az essence fehér nyomdalakkját vettem elő, majd felkerült még egy réteg a Catrice ¿Holo, Que Tal? csillámos csodájából.


A Qgirl-008 lemez könnyen használható volt nyomdalakkal és sima fekete lakkal is, így ha megtetszettek a minták, érdemes lehet tenni vele egy próbát. Ha rendelnétek, de pont nem akciós, a AXB10 kóddal 10% kedvezményben részesültök az ingyenes szállítás mellett.



Mit gondoltok a manikűrről? Tetszenek az ilyen egyszerű minták?

Ági

14 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...