Born Pretty Store Qgirl-022

péntek, július 03, 2015 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Elég régen volt utoljára teszt BPS termékről, aminek részben az az oka, hogy a legutóbbi csomagom elveszett valahol, így miután három hónap alatt sem ért ide, elpostázták újra. Szerencsére második  nekifutásra hamar ideért a csomag (kb. 1,5 hét alatt), s nagy izgalommal vetettem bele magam a tesztelésbe, így a mai bejegyzésben is két manikűr szerepel.


A kedvencem a mostani tesztcsomagból a Qgirl-022 számú lemeze lett, nagyon tetszenek a rajta lévő minták, s a használat közben is jó teljesítenek, bár nem minden lakkal. A kedvencem erről a lemezről a középső minta, ez volt az első, amit kipróbáltam róla. 
Minden körmömre felvittem két rétegben az Essie Sure Shot árnyalatát, majd fehérrel terveztem mintát készíteni rá. Azonban itt egy kis nehézségbe ütköztem, a nyomdalakkom ugyanis túl hamar megszáradt, így nem tudtam felvenni vele a mintát, bár ha kicsit mélyebben lenne vésve, akkor nem lenne ilyen probléma szerintem. Így kénytelen voltam a Catrice Colour Brightening lakkot elővenni, azonban ennek a fedésével van problémám, így nem voltam teljesen elégedett, pedig a minta nagyon szép.


Második nekifutásra kicsit "fiatalosabbra" vettem az irányt, így alapnak az Avon Nailwear pro+ Pink Creme került, majd több mintát is kipróbáltam, melyhez a Zoya Bobbit használtam. A gyűrűs ujjamra felkerült az előző manikűrben használt minta, itt azért már jobban tetszett. 

Ha nektek is megtetszett a lemez, akkor az AXB10 kóddal 10% kedvezménnyel juthattok hozzá.

Nekem nagyon tetszik ez a lemez, bár ez esetben nem bánnám, ha kicsit mélyebbek lennének a minták.  Ezután  is fogok még kísérletezni vele, hogy melyik lakkal működik még jól.

Mit gondoltok erről a lemezről? Szeretitek a virágos mintákat? Nektek melyik fehér nyomdalakk vált be leginkább?

Ági

14 megjegyzés:

  1. Nekem az első egy kicsivel jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csak annyi bajom van az elsővel, hogy a fehér lakkommal nem igazán tudtam szépen nyomdázni. Köszönöm. :)

      Törlés
  2. Nekem az Essence fehér nyomdalakkja tökéletes. Fedőlakkokkal vannak problémáim, tudtok olyat, ami nem oldja az alatta levő réteget?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt használom egyébként, de most ehhez a mintához nem működött. :/
      Én épp a végén járok a Sally Hansen Double Duty alap- és fedőlakknak, de nem igazán ajánlom. Nagyon lassan szárad, meg néha a nyomdát is elkeni. Írtam is róla egyébként, ha részletesebben érdekel, itt találod: http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/2014/11/sally-hansen-double-duty-alap-es.html

      Törlés
  3. Nagyon nőcis ez a manikűr a virágokkal :) Nekem mindkét verzió tetszik. Nincs fehér nyomdalakkom, Moyrával nyomdázok, bár van egy csontszínű MdU, na az elsőre gyönyörűen felvesz bármilyen mintát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tervezek beszerezni néhány MdU lakkot, de mikor ott voltam, képtelen voltam csak párat kiválasztani. :D Ráadásul olvastam róla negatív véleményeket is, így kicsit tartok tőle. A Moyra fehér lakkját már többször is láttam, hogy dicsérik, lehet megpróbálkozok majd azzal. :) Köszi a tippet. :*

      Törlés
  4. Mindkét mani nagyon tetszik nekem ! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörűséges mindkettő mani, de nekem is az első picit jobban tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Laura. :) Nekem is csak annyi problémám bolt vele, hogy a nyomdázott rész nem lett szép egyenletes.

      Törlés
  6. Mindkét manikűr csodás:)) Nagyon szépek:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...