Inspiráció #76

hétfő, július 06, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

A hétvége úgy suhant el, mintha nem is lett volna. Persze ez mindig így van, ha sok és jó dolgunk van. Számomra ez a hétvége nagyon szuper volt, kezdve azzal, hogy péntek délután kávéztunk egy jót Dalmával, bejegyzéseken ötleteltem, új külsőt kezdtem el tervezni a blognak, olvastam, pihentem, ittam sok fincsi jegeskávét, görögdinnyét vacsoráztam, sajtos-tejfölös lángost ettem, finom bort ittunk és strandoltunk is, ahol kiderült, hogy a mai napig utálok hazajönni onnan. :D És a csúszdák... Isteni volt ez a 2,5 nap, rengeteg energiával és pozitív érzéssel töltött fel, igyekszem ezt elraktározni, nehogy már délre ne legyen belőle. ;) Meséljetek, nálatok mivel telt a hétvége? :) 
1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki
Megint hétfő van? :O

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? 

Ági



6 megjegyzés:

  1. Nekem olyan heti haj kellene heti kajával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már egy ideje be van tervezve, hogy veszek megint tk. tortilla lapot és csinálok valami hasonló finomságot, de mindig elkerülöm a lelőhelyet. :D

      Törlés
  2. Nagyon szépek a képek, kedvenceim most a smink, diy, köröm, cuki, kint és bent :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, hogy tetszenek, főleg a tekis köröm. ^_^ A párnák egyébként annyira illenének hozzád szerintem. :)

      Törlés
  3. Mindegyik képet imádtam! :) Jajjj nagyon jó volt a hétvége, lehetne minden nyári hétvége ilyen. :D

    Szép Hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy sok szuper nyári hétvége vár még rád idén. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...