Manikűrvadász 18.

hétfő, július 20, 2015 Ági - Niceties in my life blog 32 Comments


Minden Manikűrvadásznál feltűnik, hogy mennyire telik az idő, hogy már itt is van a következő forduló, ami nagyon jó, mert alig várom mindig ezt a napot, hogy szépen végignézzem, hogy ki-mit vadászott.  Ezúttal én Nórától választottam, s tőlem PAncsi vadászott.

Azért is örültem különösen, hogy Nóra lett a párom, mert az igazat megvallva eddig nem igazán ismertem a blogját, de most beleástam magam és nagyon szimpatikus lett. Több manikűrt is kinéztem, amit szívesen elkészítettem volna, végül egy olyat választottam, amit szintén Manikűrvadász során készített, akkor Bellától vadászott. Az eredeti manikűrt itt találjátok.

Annyit változtattam, hogy a gyűrűs ujjam kivételével minden körmömre homoklakk került, majd a mintához vizes matricát használtam. Sajnos két hete a bal kezemen tövig(sőt, még az alá) tört egy körmöm, így azon nem tudtam most manikűrt készíteni, viszont a bal kezemmel nagyon ügyetlen vagyok, s a fotózással is meggyűlt a bajom, így az elégedettségtől nagyon messze állok, de nem szerettem volna, ha csúszik a bejegyzés, mert tudom, hogy én is milyen kíváncsisággal lesem, hogy tőlem hogyan inspirálódtak.
A manikűrhöz használtam:
Moyra Sugar Sand Cinema
Catrice Colour Brightening
BPS vizes körömmatrica


Kíváncsian várom a véleményeteket. :)

Ági

A többiek munkái:




32 megjegyzés:

  1. Szép lett! :) Vis maior mindig adódhat, nagyon jól megoldottad a helyzetet. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igyekeztem, bár jobb lett volna, ha minden mehetett volna a szokott módon. :D

      Törlés
  2. Szép lett! :) És ügyesen megoldottad!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a manikűrt most nagyon szívesen viselném a körmeimen, csodálatosan szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon aranyos vagy. :* Köszönöm szépen. :)

      Törlés
  4. Gyors növekedést a körmödnek! :) Örülök, hogy ezt a manit választottad, én nagyon szerettem viselni, de a Nóri alkotása az enyémnél sokkal jobban tetszik. :) Amúgy én is úgy vadásztam le Dii-től, ő is vizes matricát használt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekszem minden trükköt bevetni. :D
      De, jó. Akkor ez igazi Vadász-mani. ;) Kíváncsi lennék, hogy melyik mani volt, amit a legtöbben újragondoltak.

      Törlés
  5. Szerintem csodaszép lett. :) Olyan Ágis! :) Főleg a homoklakk. :P

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a mintád! Hihetetlenül jó párosítás ezzel a homoklakkal!
    puszi, Lisa

    VálaszTörlés
  7. Nekem is teszik- szolid lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Igen, a legtöbbször szolidat viselek, de nagyon kellene valami más is már. :)

      Törlés
  8. szeretem a kicsit visszafogottabb manikűröket is, és ez is azok közé tartozik, amit szívesen viselnék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik, köszönöm Dóri. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...