Yamuna névre szóló termékek

péntek, július 31, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Néhány hónappal ezelőtt a Yamuna egy olyan szolgáltatással állt elő, amivel én korábban a magyar piacon még nem találkoztam. Gyakorlatilag lehetőséget kapunk arra, hogy személyre szabjuk a megvásárolt termékeket, így akár szuper ajándékká válhatnak és a csomagolással sem kell nagyon vacakolni, de akár saját, névre szóló kencéket emelhetünk le esténként a fürdőszobapolcról. Ma két olyan termékről lesz szó, amelyeknél igénybe vehető ez a szolgáltatás.

Tavasszal még kevesebb típusú címke volt elérhető, de néhány napja az instagram oldalukon láttam, hogy a régiek mellett új típusok is elérhetővé váltak. Jelenleg testvajak (sheavajas, kakaóvajas, joghurtos, mézes királydió, édeni hársnektár, trópusi álom) és szappanok (szőlőmagolajos, levendulaolajos, hárs, joghurtos, olívaolajos, sheavajas) kérhetőek egyedi címkével, de remélem, hogy ez is bővülni fog majd, és pl. tusfürdőt is tudunk ajándékba adni a testvaj mellé. A teljes kínálatot ITT megnézhetitek.

Korábban volt már szó az édeni hársnektár illatú tusfürdőről, s azzal együtt érkezett hozzám tesztelésre a hárs illatú szappan és testvaj is, méghozzá névre szólóan. Bevallom, nekem nagyon jól esett, hogy így kaptam a termékeket, klassz volt látni rajta a nevem. :)
Az illat ebben az esetben is nagyon tetszik, és nem, egyáltalán nem unom még, pedig az erőteljesebb illatokat általában hamar túl soknak találom. 
A szappan csomagolása nagyon csinos, jó érzés ránézni. Természetesen használat után már nem ajánlott visszatenni bele (legalábbis vizesen nem), de én nem is szerettem volna. Ebben az esetben is megpróbálkoztam azzal, hogy tusoláshoz használom, de egyre inkább úgy tűnik, hogy az én bőrömre nagy felületen nem való szappan. Az illata nagyon kellemes akkor is, amikor már felhabzott, ráadásul nagyon finom, krémes habja van, megfelelően tisztít is, de nekem sajnos szárítja a bőrömet, így csak kézmosásnál használom, de oda szuper. :)

A márka testvaja nem volt számomra teljesen ismeretlen, hiszen a februárban debütáló Pure by Pixibox-ban egy 50 ml kiszerelésű sheavajas testvaj is volt. Azt nagyon szerettem, mert az állaga szinte habos volt -teljesen más élmény a TBS testvajakhoz képest- , bár én egy picit nehezen tudtam eldolgozni, viszont a bőrömet annyira jól hidratálta, hogy amíg el nem fogyott, nem is nyúltam más hidratáló után. Az állaga ennek is hasonló, bár az előző mintha egy picit nehezebb lett volna, így ezt könnyebben kenhetőnek érzem. Nyáron közel sem olyan száraz a bőröm, mint az ősz elejétől a tavasz végéig, így amíg hűvösebb volt minden este felvittem vékony rétegben, viszont mióta nem olyan problémás a bőröm,  heti egyszer használom, s a közte lévő napokon inkább valami könnyed testápoló után nyúlok. A felszívódásnak kell egy kis idő, ezért én mindig csak este használom, így reggelre csak a hidratált bőr marad utána. Nyárra a normál bőrűeknek nem kifejezetten ajánlom, de ha ilyenkor is száraz, akkor érdemes lehet tenni vele egy próbát. Ha pedig beköszönt majd (reméljük, még jó pár hónap múlva) a hűvösebb idő, úgy nálam is ismét gyakori használatban lesz, s ha ez elfogy vagy a mézes királydió, vagy a joghurtos kerül majd a virtuális kosaramba.

Összességében többnyire elégedett vagyok a termékekkel, egyedül azt sajnálom, hogy a szappant nem bírja a bőröm, de ettől függetlenül lehet, hogy másnak semmilyen problémát sem okoz.
Ami még bizonyára mindenkit érdekel, az a szolgáltatás ára. A normál kiadású szappanok ára 749 Ft, míg a névre szóló 1090 Ft. A testvajak esetén pedig a normál csomagolás 2599 Ft, a névre szóló pedig 3890 Ft. Nem mondom, hogy kicsi a különbség (főleg a testvaj esetében), így magamnak a simát fogom majd megrendelni, de ha ajándékba szánom, akkor valószínű, hogy az egyedi feliratot választom.


Nem lett egy rövid bejegyzés, nem is tudom, hogy mi van most velem, de csak úgy jöttek a szavak. :) Remélem, azért sokan végigolvastátok, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok erről a szolgáltatásról? Ajándékoznátok valakinek ilyen termékeket? Próbáltatok már valamit a Yamuna kínálatából?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Az ajándékozós része tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is szuper ötlet, örülök, hogy Neked is tetszik. :)

      Törlés
  2. Nagyon örülök ennek a bejegyzésnek, hisz a Yamuna az egyik kedvenc magyar márkám. Én picit sokallom a névre szóló szolgáltatás árát, de tényleg nagyon jó ajándékötlet.
    Én elsősorban a tusfürdőiket ismerem. Már kétszer is ajándékoztam a díszüveges tusfürdőjükből (890 Ft-ért vettem), és mind a két alkalommal hatalmas sikert aratott. Nagyon tetszik, hogy azt vallják, hogy "A természet mindenre tud megoldást". Ez nálam nagyon igaz, ugyanis nagyon rossz, ekcémás bőröm van, az egyik tusfürdőjüket pedig úgy fejlesztették ki, hogy az ekcémások is használhassák.
    Remélem a bejegyzésed hatására még többen megismerik ezt a remek márkát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is sok egy picit, ezért sem vennék magamnak így, de ha arról van szó, hogy másnak veszek/csináltatok valamit mindig bőkezűbb vagyok, mintha saját részre venném.
      Örülök, hogy ennyire beváltak Neked a termékeik, nem lehet könnyű ekcémára olyan terméket találni, amiben nincsen semmi olyan anyag, ami rossz a bőrödnek.
      Egyébként szerintem sem elég ismert a márka, mert emlékszem, hogy még néhány éve próbáltam tőlük az első termékeket, s gondoltam, hogy majd idővel biztos jobban elterjednek, de még most sem igazán kaphatóak nagyobb helyeket, vagy ha igen, csak nagyon kevés termék. Legutoljára pl. a Dm-ben találkoztam a szappanjaikkal, mentem is gyorsan a tusfürdőkhöz, hogy hátha van az is, de sajnos nem volt. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...