Avon Super Shock Vivid Electric Emerald

kedd, augusztus 18, 2015 Ági - Niceties in my life blog 9 Comments

Amikor megláttam először az  Avon Super Shock Vivid  kétfázisú szemhéjfestékét, s a hozzá tartozó ígéreteket, rögtön izgatott lettem, mivel -különösen nyáron- szükségem van olyan termékekre, melyek nagyon tartósak, ugyanis sajnos a szemhéjam eléggé olajos, így nagyon át kell gondolnom, hogy mit is használok, ha nem akarom, hogy a nap felénél már egy csíkban összeálljon a szemhéjamon a festék. Ami miatt az  Electric Emerald árnyalat mellett döntöttem, az az volt, hogy igyekszem nyitni a színek felé, valamint rögtön az ugrott be, hogy ez a szín mennyire jól nézne ki, ha tusecsettel vinném fel, s így a klasszikus fekete helyett egy kicsit izgalmasabb tusvonal kerülne fel reggel.


Ez az applikátoros szemhéjfesték is a Super Shock vonalba tartozik, mint a nagyon ismert és kedvelt szempillaspiráljuk, s mivel az nekem nagyon tetszett, eszembe sem jutott, hogy ez esetleg nem fog, de tévedtem. Na, de kezdjük az elején.
A csomagolása nagyon rendben van, a műanyag tubus átlátszó, így pontosan látjuk, hogy mennyi van még belőle, ráadásul ha több szín is megvan, könnyebb megtalálni az éppen szükséges árnyalatot. Ezen kívül egy papírdobozban érkezik, ami egyszerű, fényes és fekete-lila, erről nem készült elfogadható kép.

Mint a felső képen is látható, a termék két fázisból áll, s használat előtt fel kell rázni, így elkeveredik a két rész, s az appikátorral már vihetjük is fel. Egyébként ez is meglepően jó kialakítású, kényelmes fogni, s viszonylag precízen lehet vele dolgozni.
Eddig tetszik, de! Sajnos egy rétegben nem elég pigmentált, így mindenképpen kell belőle több réteg, azonban sajnos rétegezni nem könnyű, ugyanis próbáltam kicsit nedves és teljesen száraz állapotú rétegre is felvinni a következőt, de egyszer sem sikerült foltmentesen, mert sajnos az alatta lévő rétegből felszed valamennyit. Persze el lehet vele játszani, de nekem erre sajnos reggelente nincs időm. Ugyanezen tulajdonságai miatt sajnos tusvonal húzására sem alkalmas, ha igazán élénk színt szeretnénk viszont látni. Elég gyorsan szárad egyébként, talán túl gyorsan is, így a szélek satírozására esély sincs, mindenképpen kell hozzá egy szemhéjpúder a szélek finomítására. A tartósságra nem volt panaszom, szinte a nap végéig bírta.
A kézfejemen jobb oldalon az applikátorral, míg bal oldalon tusecsettel vittem fel
Kicsit csalódott vagyok most, mert nagyon szerettem volna szereti, s felbátorodni a színesebb sminkek terén. Viszont mivel a tartóssága nagyon rendben van rajtam, így alapként egész jól használható, bár a színe miatt nagyon meg kell válogatni, hogy mi alá használjuk.

Próbáltatok már kétfázisú szemhéjfestéket? Mit használtok, ha bombabiztos szemhéjfestésre van szükségetek?

Ági


9 megjegyzés:

  1. Azt hiszem ez nem az én reggeli tornádószerű készülődési rituálémba való termék. :D

    VálaszTörlés
  2. A színe szép, de ennyi kompromisszummal inkább nem kell, én is a gyors smink híve vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, hogy Neked sem fér bele ennyi kompromisszum. :) Sajnálom szegénykét, mert olyan szép lenne. :(

      Törlés
  3. Igen ezért féltem megrendelni ezt, nagyon nehéz eltalálni ilyen típusú szemfestékeknél, hogy jó legyen, de akkor nem bánom, hogy nem szereztem be:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy olvastam, az elődeinél is hasonló problémák voltak. Remélem, hogy sikerül majd kiküszöbölni a hibákat, mert akkor szuper kis cucc lesz ez.

      Törlés
  4. Még sehol nem olvastam róla, meg is lepődtem ezen a kétfázisú kiszerelésen. :)

    VálaszTörlés
  5. Kár érte, mert a színe az valami mesés!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...