Born Pretty Store statement nyakék - avagy túl a körmös dolgokon

csütörtök, augusztus 13, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

A Born Pretty Store webshopot már kb. 2-3 éve ismerem, de nagyon sokáig csak a körmös termékeiket nézegettem, próbálgattam. Tavasszal volt az első alkalom, hogy szétnéztem a sminkek között, s rendeltem is két pirosítót, amikről még nem írtam, de ha van rá igény, jelezzétek lent, s hamarosan sort kerítek rájuk. ;) De a sminkeknél nem álltam meg, tovább nézelődtem a kategóriák között, s egyre bővült a kívánságlistám is. A szülinapom környékén azonban úgy döntöttem, hogy ideje legalább egy dolgot kihúzni, így megrendeltem ezt a nyakláncot "meglepetésként" magamnak.


Több nyaklánc is volt olyan, ami tetszett, végül ezt a szépséget választottam. A döntésben az is segített, hogy nagyon -értsd: nagyon-nagyon-nagyon - leakciózták (egyébként most is $4,39 az ára $7,32 helyett). Nem maradt más hátra, mint várni. A szállítási idő átlagos volt, kb. 3 hét alatt érkezett meg. 
A minőségével ennyi pénzért teljesen elégedett vagyok (teljes áron már nem lennék ennyire boldog). A "kristályos" rész 3 kisebb darabból áll, s ezeket kis karikák fogják össze. Amikor kivettem az atombiztos csomagolásból az egyik karika le volt esve, de nagyon könnyen lehetett orvosolni a problémát. Mivel nem egy darab merev része van, így szépen idomul felvéve.
A kövek természetesen műanyagok, távolról nagyon szépek, közelről azért hagynak némi kívánni valót, főleg a fehérek. Ragasztva vannak, s ha a hátoldalát nézzük, látszik is, hogy vannak olyan helyek, ahol kicsit sok volt a ragasztóból, de ezek szerencsére nem karcolják a bőrömet. Remélem, hogy több használat után is helyén maradnak a kicsikék.








Szoktatok bizsukat rendelni külföldről? Honnan szoktátok beszerezni? Elégedettek vagytok velük?

Ági

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, szerintem elegáns is, ha úgy viseljük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, lehet vele variálni. :) Szerencsére általában egyszerű darabokat hordok, így azért könnyebb párosítani is egyes darabokhoz, nem lesz túl "csicsás" az összkép.

      Törlés
  2. Hú de gyönyörű ez a nyaklánc, én Ebayről szoktam beszerezni a kis bizsuimat, árukhoz képest rendben vannak:)

    VálaszTörlés
  3. Én Aliexpressről szoktam rendelni. Rengeteg dolog van ott, akárcsak ebay-en és az app-ből meg lehet nézni a többi vásárló visszajelzését, ahol, ha szerencséd van képeket is találsz az adott termékről, így nem érhet meglepetés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én onnan még nem rendeltem, de nézegettem már többször is. A BPS oldalán is vannak vásárlói képek, már ha töltöttek fel a vásárlók. Én általában szoktam, így aki meg akarja venni azt, ami már nekem megvan, nem csak a webshopos képeket tudja megnézni. Hasznos szerintem. Én is inkább azok alapján döntök.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...