Catrice szortimentcsere - Az én kedvenceim több kategóriában

szerda, augusztus 05, 2015 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments


Imádom a nyarat, de minden évben van valami, ami miatt várom az őszt. Ez a valami az essence és  a Catrice márkákhoz köthető, ugyanis ilyenkor jönnek az újdonságok. Persze ennek az az ára, hogy búcsút kell mondani néhány terméknek, így a kifuttatás már nagyjából le is zajlott, s a mai naptól folyamatosan pakolják ki az új Catrice termékeket, de akik az essence újdonságait várják, hamarosan ők is válogathatnak a polcok előtt állva. Ma megmutatom Nektek, hogy én miket néztem ki a Catrice újdonságai közül, de ha az összes új termék érdekel, IDE kattintva meg tudjátok nézni.


1. CATRICE Eye'Matic Szemhéjpúder Ceruza 020 (1329 Ft) (csak a 2 méteres állványokon)
2. CATRICE Eye'Matic Szemhéjpúder Ceruza 050 (1329 Ft) (csak a 2 méteres állványokon)
Nagyon szép színekben kapható, ha kellően pigmentált, nagy segítség lehet rohanós reggeleken.
3. CATRICE Szempilla göndörítő (1329 Ft) (csak a 2 méteres állványokon)
Nagyon tetszik, hogy fésűs kialakítású, így előre a helyére igazítja a szálakat göndörítés közben.
4. CATRICE  Szemöldök Fixáló Wax 020 (989 Ft)
Ebből már van egy átlátszó darabom, azt nagyon szeretem, érdekelne, hogy a színezett mennyire működik.
1. CATRICE Pro Care Körömápoló olaj (1159 Ft) (csak a 2 méteres állványokon)
A körömágyam hajlamos kiszáradni, így egy ápoló mindig jól jön.
2. CATRICE Luxury Lacquers Liquid Metal Körömlakk 011 (1159 Ft) (csak a 2 méteres állványokon)
Gyönyörűek ezek a lakkok, ősszel különösen szépek ezek a színek.
3. CATRICE Luxury Lacquers Liquid Metal Körömlakk 012 (1159 Ft) (csak a 2 méteres állványokon)
4. CATRICE Luxury Lacquers Liquid Metal Körömlakk 010 (1159 Ft) (csak a 2 méteres állványokon)
5. CATRICE CC Care & Conceal Körömlakk 02 (929 Ft)
Nagyon szép a színe, munkahelyre tökéletes.
6. CATRICE Million Styles Fedőlakk Holo Effect! (989 Ft) (csak a 2 méteres állványokon)
 Egy lakk, amit bármire rákenhetek és holo hatású lesz? Naná, hogy kell nekem. ;)


1. CATRICE Shine Appeal Folyékony Ajakrúzs 040 (1329 Ft)
Ha csak egy dolgot választhatok az összes termék közül, ez lesz az. Nagyon szép a színe és a csomagolás levett a lábamról. (Tudatos vásárlás... :D )
2. CATRICE Ultimate Stay Ajakrúzs 060 (1659 Ft)
Van már rúzsom ebből a vonalból, az nagyon szuper, így megnézem az új árnyalatokat is, vannak nagyon szépek.
3. CATRICE Pure Brilliants Colour Ajakbalzsam 020 (1659 Ft)
A hűvösebb időben nagyon jól jöhetnek ezek a shea vajban gazdag ajakápolók.
4. CATRICE Shine Appeal Folyékony Ajakrúzs 030 (1329 Ft)
5. CATRICE Ultimate Stay Ajakrúzs 080 (1659 Ft)
6. CATRICE Pure Brilliants Colour Ajakbalzsam 010 (1659 Ft)
1. CATRICE Multi Matt Pirosító 010 (1329 Ft)
Mikor megláttam ezt a pirosítót, tudtam, hogy kell nekem (pedig a józan eszem ellenkezik). Remélem, hogy élőben sem okoz csalódást.
2. CATRICE Sun Glow Mineral Bronzosító Púder 010 (1659 Ft)
Bronzosító termékekkel nagyon hadilábon állok, ideje lenne közelebbről is megismerkedni velük, s ez nagyon szépnek tűnik.
3. CATRICE Folyékony Camouflage - Magas Fedésű Korrektor 010 (1159 Ft)
A Cream Camouflage nagy kedvencem, kíváncsi vagyok, hogy a folyékony változat is méltó lesz-e ehhez a névhez.

Sajnos nem sikerült túlzottan lerövidítenem a kívánságlistám, de biztos vagyok benne, hogy az állvány előtt állva módosulni fog ez valamennyire.

Most Ti jöttök. ;) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit néztetek ki. Mi lesz az, amit első körben be szeretnétek szerezni?

Ági

0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...