Elfogytak #9

csütörtök, augusztus 06, 2015 Ági - Niceties in my life blog 9 Comments

Nagyon-nagyon-nagyon régen volt már ilyen bejegyzés. Na nem mintha nem fogytok volna a termékek, csak olyan jó helyet találtam az üres flakonoknak, hogy eszembe sem jutott, hogy mennyi lehet már. Nos, ahogy néztem több bejegyzésnyi is összejött, így inkább több részre szedtem. Nem volt kedvem kategória szerint szétbontani, így csak ami épp a kezembe akadt, azokat kivettem. Nos lássuk a nagy kupac első részét.

Dove Deeply Nourishing bőrtápláló tusfürdő: az áprilisi Pixibagben érkezett, s bár voltak fenntartásaim vele szemben, meglepő módon bevált. Igazság szerint a korábbi Dove tusfürdők inkább szárították a bőrömet, de ez szerencsére nem, sőt még egy kicsit mintha hidratálta is volna. Tipikus Dove illata van, amihez kellemes emlékek kötnek, így nagyon jó érzés volt újra érezni.
Újravenném? Talán. Kicsit túlárazottnak érzem őket, de ha akciós lesz, elképzelhető, hogy veszek még belőle.
Dove Caring Protection tápláló krémtusfürdő: többek között miatta nem szeretem a Dove tusfürdőket. Egy véletlennek "köszönhetően" kettőt is kénytelen voltam elhasználni belőle, pedig eléggé szárította a bőrömet.
Újravenném? Nem!!!
Uriage Créme Lavante krémtusfürdő: még a decemberi Pixiboxban érkezett, az egyik legjobb tusfürdő, amit valaha használtam. Illata nem sok van neki, inkább csak tisztaságillatot lehet érezni, nem túlságosan habzik, viszont az a kevés finom, krémes. A bőrömet hidratálta, ha nem volt kedvem testápolót használni, mindig utána nyúltam. ITT írtam róla.
Újravenném? Talán, ha nem lenne ilyen drága vagy lenne rá jó akció.
Garnier mineral 5 protection: mostanában kizárólag a Garnier izzadásgátlóit használom, nagyon beváltak. Ennek finom, púderes illata van, amit én nagyon szeretek.
Újravenném? Igen, már többször is megtettem.


Avon Anew Clinical Absolute Even halványító szérum: csodát nem tett, de a használata mellett mintha picit halványodtak volna a szeplőim, persze fényvédőt is használtam mellette. Az állaga nagyon könnyed, vizes volt, semmilyen problémát nem okozott.
Újravenném? Talán. Nem ez volt belőle az első, az ára sem vészes, de kipróbálnék más termékeket is, hátha találok hatékonyabbat.
Aveo mandulás körömlakklemosó: nagyon sokáig csak az Isana mandulás lemosóját használtam, de úgy alakult, hogy éppen Müllerben jártam, amikor vennem kellett lemosót, gondoltam teszek vele egy próbát. Nem volt vele semmi probléma, nem is igazán vélek különbséget felfedezni közöttük.
Újravenném? Igen, ha épp a Müller van közelebb, ha szükségem van lemosóra.
ebelin körömlakklemosó: nem igazán szerettem, mert a mandulásokhoz viszonyítva elég büdös volt, ráadásul nem is olyan hatékony.
Újravenném? Nem.
Nivea Pure&natural kézápoló száraz bőrre: nekem nincs kifejezetten száraz bőr a kezemen, inkább normálnak mondanám, de nekem kevés volt. Az állaga elég híg, az illata fura. Örültem, hogy végre elfogyott.
Újravenném? Nem.
Schauma Cottor Fresh száraz sampon: egy napra kicsit feltudta frissíteni a hajam, de csodát nem kell tőle várni. Kicsit küzdeni kellett vele, hogy ne hagyjon nyomot a hajban, ilyenkor viszont csökkent a hatása.
Újravenném? Nem.
Lora körömlakk: felkenve egészen szép színe volt, de kifejezetten büdös volt, három rétegben fedett, viszonylag normális idő alatt megszáradt, viszont a tartóssága szörnyű volt.
Újravenném? Nem.
S-he gyorsan száradó körömlakk: a színét szerettem, három réteg kellett belőle, viszonylag gyorsan száradt, de én azért nem nevezném gyorsan száradónak. Az állaga nagyon híg volt, nekem nem volt túl könnyű bánni vele, csak vékony rétegben lehetett használni, viszont az ecset hajlamos volt többet felvenni, mint kellett volna.
Újravenném? Nem.
Alverde eye catcher szempillaspirál: még a második Dm kedvencek dobozban volt, s nagyon kíváncsi voltam rá, ugyanis nagyon érdekesnek hangzott, hogy zab rostokat tartalmaz, s maxi szempillákat ígér. Aha, persze. Konkrétan meg sem látszik, ha használom, maximum megszínezi picit a pillákat, de a színe sem elég intenzív.
Újravenném? Nem!!!
Lavera "mindent tudó" krém: ez sem ígér keveset, s mosogatni azért nem is fog, de szuper az állaga, isteni citromos túrókrém illata van és még a bőrömet is jól hidratálta. Ez is egy olyan termék, ami az első Pure by Pixiboxban érkezett, s nagyon megszerettem.
Újravenném? Igen, a téli listámra felírtam.
Elég vegyes lett ez a "kupac" is, de nagyon örülök, hogy akadnak nagy kedvenceim is, egyre nagyobb arányban.  Mára ennyi, de hamarosan újra kiveszek néhány üres tubust a dobozból. :-)

Nálatok mi fogyott el mostanában? A fentiek közül használtatok valamit? Bevált Nektek?

Ági

9 megjegyzés:

  1. Szuper poszt volt. :) Én nem vagyok jó a kiürült flakonok gyűjtésében, de másoknál szeretem az ilyen bejegyzéseket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam inkább az előszedéssel van probléma, mint ahogy írtam is. :D Én is nagyon szeretem másoknál is, mert sokszor mire egy-egy termék végére érünk már nem olyan a hatása, mint az elején. Én legtöbbször a samponokkal járok így.

      Törlés
  2. Szeretem én is az Aveo lemosóját, kár, hogy nincs literes kiszerelésben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is jól jönne akkora kiszerelés. :D Ebből a szempontból jobban szeretem az Isanát, abból legalább van nagyobb.

      Törlés
  3. Nos, ez egy jó kis bejegyzés volt, megint okosabb lettem egy kicsivel :) Nálam is sok minden fogyott el mostanában, úgyhogy ez azt jelenti, hogy megint őrült vásárolgatásba kezdek majd, azt hiszem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam sajnos nem jelent vásárlást, folyamatosan gyűjtögetek. :D Beszámolsz majd róla, vagy nem tervezed folytatni a blogot?

      Törlés
    2. Nálam sajnos nem jelent vásárlást, folyamatosan gyűjtögetek. :D Beszámolsz majd róla, vagy nem tervezed folytatni a blogot?

      Törlés
    3. Tervezem folytatni mindenképp, egyszerűen csak a nyaram alakult így, hogy kénytelen voltam félretenni (pedig bejegyzéseket írtam, csak nem tettem fel őket, mert fotózni igen keveset tudtam, hisz éjszaka azt sajnos nem lehet). Remélem, hogy mihamarabb sikerül megint egyenesbe kerülni :)

      Törlés
    4. Akkor jó. :) Már hiányoltam a bejegyzéseket. :) Szorítok neked, hogy legyen rá időd. :*

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...