Eucerin AQUAporin ACTIVE Hidratáló szemkörnyékápoló

kedd, augusztus 25, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Mindig szerettem a nyarat, s a vele járó meleget, azonban ezen a nyáron ez valamennyire megváltozott, s ez azzal van összefüggésben, hogy ez volt az első olyan nyár, amikor nem csak diákmunka volt, hanem a meleg hónapok első napjától kezdve végig pörgés volt, túlórák, stressz, korán kelés, későn fekvés volt napirenden. A későn fekvés pedig sokszor hajnalig tartó forgolódásba fulladt, mert képtelen voltam elaludni a melegtől, s reggel kezdődött minden elölről. Eleinte csak feldobtam egy kis korrektort a szemem alá, de amikor a reggeli duzzanat egyre nagyobb lett, s nem "csak" sötét karikák jelentek meg, tudtam, hogy ide most valami más kell.

Ekkor érkezett egy e-mail, mely többek között az Eucerin AQUAporin ACTIVE Hidratáló szemkörnyékápolóról szólt, s nagyon felkeltette az érdeklődésemet, s reméltem, hogy majd talán meghozza a megoldást. 
A tubus egy papírdobozban érkezett, azonban a szállítás során nagyon meggyűrődött, így azt inkább nem mutogatom, de azt meg kell említenem, hogy a dobozon, valamint a mellékelt tájékoztatón minden fontos információ szerepel.

Amit ígér:

24 órás, intenzív hidratáló hatás                                                                                             csökkenti a fáradtság jeleit                                                                                                   ideális sminkalap                                                                                                                   szemorvosok által tesztelt                                                                                                     kontaklencsét viselők is használhatják                                                                                   illatanyag- és parabénmentes
Korábban sem volt kifejezetten száraz a bőröm a szemem körül, de valóban érezhető, hogy hidratálja, s kisimítja ezt a területet. Nekem ráncaim még nincsenek, de az apróbb "szarkalábak" kevésbé láthatóak, szóval nálam ez egy jó pont. A szemem alatti duzzanatot a hideg, fém csőrös adagoló valóban lehúzza. Igazság szerint engem eleinte nagyon rosszul érintett ez a hideg érintés, de az biztos, hogy hirtelen felébredtem tőle, s a duzzanatnak szépen lassan búcsút inthettem. Pár perc kell neki, amíg beszívódik, ezért én mindig úgy időzítem, hogy közben mást tudjak csinálni. Korrektor nem mindig került rá, de ha igen, gond nélkül megmaradt rajta. 

Én kontaklencsét nem viselek, azonban a szemem elég érzékeny, de szerencsére semmiféle irritációt, érzékenységet nem okozott. 
Ami nekem nem igazán kényelmes a használata során, az az adagolás. Eleinte, amíg sok volt benne, addig azzal volt problémám, hogy túl sokat adagolt, azonban most, hogy kb. a felénél járok zavaró, hogy mindig ki kell nyomni előre, nyomva tartani, hogy ne folyjon vissza, gyorsan fölvinni, majd el lehet kenegetni.


A 15 ml kiszerelés ajánlott fogyasztói ára 4 480 Ft, ami nem a legolcsóbb, s teljes áron nem is valószínű, hogy megvenném, azonban különböző kedvezményekkel ez az ár valamennyivel lejjebb szorítható. Ha a végén sem lesz nagyobb gond az adagolással, akkor nagy valószínűséggel újra fogom venni, mert megnyugtató számomra, hogy semmilyen problémát nem okozott a szememnek, ellentétben néhány korábbi szemkörnyékápolóval.

Nektek is problémát okoz a duzzadt szemkörnyék nyáron? Mivel szoktátok ápolni ezt az érzékeny területet?



2 megjegyzés:

  1. Nekem inkább a sötét karikák jelentik a problémát, de az egész évben... Nehéz ezzel akármit is csinálni, és bár jelenleg egy Avonos szemkörnyékápolót használok, nem teljesen vagyok megelégedve vele. Aztán ki tudja, talán majd ha ez elfogy egy jobbat fogok ki... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is szoktak jelentkezni, de szerencsére nem nagyon durvák. Azokon sajnos csak a korrektor "segít".

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...