Inspiráció #80

hétfő, augusztus 03, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Hűha! Ezt a hetet finoman szólva sem vártam. Elég húzós lesz, mert a következő héten szabadság lesz, de előtte sok fontos ügyet le kell zárni.  Most egy nagy bögre kávéval és pozitív gondolatokkal biztatom magam, mert úgyis gyorsan el fog telni ez  hét. Mindenesetre már tervezgetem, hogy mikor hova megyünk, kik jönnek, mi lesz a program. Szóval már nagyon várom, így inkább csak erre gondolok, ha érzem, hogy fáradok. Remélem, nektek lazább lesz ez a hét. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? 

Ági



8 megjegyzés:

  1. Kitartást a hétre, a jövő hét biztosan mindenért kárpótolni fog! ;-)

    VálaszTörlés
  2. A páros pólók nagyon cukik. *.*
    A Tarte pirosítók és az áfonyás kép a kedvenceim. :)
    Nekem is rázós hetem lesz, egy hét van egy három napos rendezvényig, amit szervezek, szóval most rohangászás van ezerrel. :D Hétvégén festettünk meg vendégeink is voltak így nem tudtam pihenni, szinte semmit. Szabadság ezen a nyáron már nem esélyes szerintem. :-/ De mindig azzal biztatom magam, hogy megéri a gürizés, meg legalább olyat csinálok amit szeretek. :)

    Szép hetet Ági! :) Puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Már gondolkoztam rajta, hogy csináltatok majd magunknak is valami ilyesmit, persze a megfelelő feliratokkal. ;)
      Szorítok, hogy minden jól sikerüljön, bár biztos vagyok benne, hogy mindent megteszel a siker érdekében. :*

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Tervezem, hogy elkészítem őket, ha így lesz, mindenképpen megmutatom. :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Awww. Én ma barackot hoztam, de azt is jól összetörtem, mire beértem. Hétvégén a fővámtéri vásárcsarnokban voltunk és olyan csodásak voltak az áfonyák! ♥ Nem is kis pici tálkában voltak kiporciózva, hanem nagy ládában ömlesztve. Nem tudom, hogy mennyit bírnék megenni belőle egyszerre, de tuti nem egy 125 g-os kiszerelés lenne a max. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...