Inspiráció #81

hétfő, augusztus 10, 2015 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments


Jelentem, sikeresen vettem a múlt heti akadályokat. Most egy hét pihenés, aztán vissza a mókuskerékbe, de addig is kihasználok minden percet a feltöltődésre, s elintézek mindent, amire eddig nem volt idő. A pihenést anyánál kezdtem, otthon folytatom, aztán pedig jöhetnek a vendégek, hogy gyerekhangoktól legyen hangos a lakás. Már nagyon várom. :-)  A melegben vigyázzatok nagyon magatokra, fényvédő és víz mindig legyen nálatok. ;-)  Kellemes inspirálódást. :-)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1
Bár még messze van A dátum, gyakoran kapom magam azon, hogy esküvővel kapcsolatos ötleteket keresgélek


Melyik a kedvenc képetek? 

Ági



14 megjegyzés:

  1. Heti smink, heti köröm, heti kint, heti bent a kedvencek. :P

    Örülök hogy kipihented magad. Nekem sajnos nem jött össze, a szokásos vasárnapi lustálkodás helyett takarítottam és kirándultunk. :D

    Szép hetet Ági és további jó pihenést! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én is Anyánál ablakot takarítottam. :D Remélem, hogy kardiónak számít, ha 40 fokban, napos oldalon csináltam. :D De szívesen csinálom, ennyivel is kevesebbet kell neki. :)

      Törlés
  2. Heti barkács helyett heti korbácsot olvastam... :D De nincsenek szadista vágyaim, mielőtt félreértené bárki is :D
    A smink, a finomság és a kinti kép a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ez nem az a felület. :P De most elképzeltem az arcod, ahogy olvasod. :)

      Törlés
  3. Haj, heti bent. Kell nekem is egy ilyen láda az ágy végébe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A láda olyan, mint egy doboz, szóval mindig jól jön. :) Nagyon régóta tetszenek egyébként, annyira praktikusak tudnak lenni, ráadásul jól is néznek ki. :)

      Törlés
  4. Az a ruha és smink nagyon tetszik, nagyon nyárias:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sminkbe teljesen bele vagyok bolondulva, annyira tetszenek ezek az élénk tusvonalak. Örülök, hogy neked is tetszik. :)

      Törlés
  5. A smink, a manikűr és a heti barkács a kedvencem, talán az utóbbi a legjobb most. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A heti barkácsot már hetek óta be akartam rakni, de örülök, hogy végre eljött az ő ideje is és annak is, hogy tetszik Neked. :)

      Törlés
  6. remélem, sikerült kipihenni magad, és most megint teli vagy energiával :) A kedvencem a heti kint és bent :) Úgy tűnik, teljesen felvillanyoz mostanában minden ilyesmi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, már el is fogyott. :D
      Csak nem költözöl, hogy ennyire a lakber felé fordultál?

      Törlés
    2. Áh, csak a koliba költözöm vissza :) Bár lassan nagyon örülnék, ha végre a saját kis lakásomba költözhetnék :)

      Törlés
    3. Ott is lehet azért csinosítgatni. :) Aztán meg majd jöhet a saját kuckó is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...