Inspiráció #82

hétfő, augusztus 17, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Hiába lesz ez a második olyan szeptember, amikor nem ülök vissza az iskolapadba, mégis tegnap megtapasztaltam újra azt az érzést, mint amikor vége volt a szünetnek, s tudtam, hogy másnap megint menni kell. Persze ilyenkor próbálom nyújtani a pihenést addig, amíg csak lehet, így tegnap csupa olyan dolgot csináltam, ami nagyon jól esett a lelkemnek. Tartottam otthoni wellnessest, olvastam, bloggal kapcsolatos változásokon ügyködtem (annyira izgulok már, hogy mit fogtok majd szólni) és végre megérkezett hozzánk is az új IKEA katalógus, így volt miből új ötleteket meríteni.
1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? Mit fogtok csinálni a hosszú hétvégén?

Ági



10 megjegyzés:

  1. A köröm gyönyörű, meg is van a Point Me To The Party lakk. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, az annyira cuki. :) Nekem nincs meg, nem tudnám kihasználni, ahhoz meg túl nagy, hogy egy évben 1-2 alkalommal elővegyem.

      Törlés
  2. A benti kép nagyon teszik, főleg, hogy világos, ehhez már csak egy nagy kert kell, hogy ne lássanak be a szomszédok :)
    A manikűr meg egyszerű, de nagyon mutatós!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a halálom, utálom, ha belátnak az ablakon. El nem tudom képzelni, hogy élhetnek az emberek olyan országokban, ahol pl. a függöny sem divat. :O

      Törlés
  3. az a haj, és a köröm a kedvencem, de mindegyik nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Minden kép csodás, de a nyakláncok a kedvenceim most. :)

    Szép hetet Ági! :) Puszillak

    VálaszTörlés
  5. Főként pihentem a hosszú hétvégén, igyekeztem kihasználni az utolsó pillanatokat is :) A kedvencem a heti cuki és a kint meg a plusz 1 :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...