Inspiráció #83

hétfő, augusztus 24, 2015 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Még most is a hatása alatt vagyok a tegnapi visszajelzéseknek, amiket a blog megújulása kapcsán kaptam. Nagyon örülök, hogy amin az utóbbi hetekben dolgoztam nem volt hiábavaló, s nem csak nekem tetszik, hanem Nektek is könnyebb tájékozódást tesz lehetővé. Jelenleg nálam még teljes a szerelem az új külsővel kapcsolatban, sokszor azon kapom magam, hogy csak nyomok egy "n" betűt, s már az oldalon is vagyok és csak nézegetem. :) Nem ér kinevetni. ;) Nevetek magamon én eleget. :D Remélem, hogy az e heti képek nézegetése is egy kis kikapcsolódást fog jelenteni Nektek, kellemes inspirálódást. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Találtatok kedvenc képet? 





12 megjegyzés:

  1. Szép a blog! Az outfit nagyon tetszik, kellene már egy nude cipő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik Neked is. :) Egy nude cipő mindenképpen kell, én is keresek egy ilyen igazán klasszikus fazont. :)

      Törlés
  2. A heti outfit szoknyája gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És milyen szerencsés a lány, hogy ennyire jól áll neki. Az én magasságomhoz sajnos a térdig érő szoknyák nem előnyösek. :(

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Úgy látom, most mindenkinek az outfit ragadt meg. :) Örülök, hogy Neked is tetszik. :)

      Törlés
  4. Szuperek a képek, mind tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Meg tudom érteni, hogy sokszor nézegeted a blogot, gyönyörű és letisztult lett! :) hmm... kedvenc képeim a finomság és a kint és bent :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...