Inspiráció #84

hétfő, augusztus 31, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

A nyár utolsó napja. Ez is gyorsan eljött, viszont a mai még igazi nyári nap lesz, szuper jó idővel, könnyű ebéddel, pihenős estével. Remélem, nem bánjátok Ti sem, de ma még csupa nyári képpel érkeztem, s most, ahogy szemezgettem köztük, nagyon nehéz volt mindenhez csak egyet választani. No sebaj, lesz nyár jövőre is. ;) Kellemes, nyári inspirációt Lányok. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent
Tudom, hogy sokan nem szeretik ezt a megoldást, de szerintem nagyon praktikus tud lenni egy pici lakásban

10. Heti +1


Van kedvenc képetek? Milyen volt Nektek ez a nyár?





6 megjegyzés:

  1. Mani, heti kint és heti plusz egy. :) A mani nálam is szerepelt, annyira gyönyörű! :)

    Szép hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban az és nem tudom, hogy láttad-e, hogy készül. Képek alapján nem is olyan vészes, mint ahogy én azt gondoltam.

      Törlés
  2. Gyorsan eltelt ez a nyár, de szerencsére azért sok jó élmény is volt :) A kedvenceim a smink, a barkács és a kint :) Jaj, lehetne még nyár! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jó időszakok mindig gyorsan telnek. :( Én azért már vártam egy kicsit az őszt, megvan ennek is a szépsége. :)

      Törlés
  3. Az összes a kedvencem most! :) De kár, hogy véget ért a nyár :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az ősznek is megvannak a jó tulajdonságai. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...