Megújult a blog :)

vasárnap, augusztus 23, 2015 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments


A szemfülesebbek már felfedezhették, hogy az éj leple alatt egy időre eltűnt a blog, majd egy teljesen megújult külsővel tért vissza. :) Végre! El sem tudom mondani, hogy mióta terveztem, hogy új külsőt készítsek, de mindig volt más, ami fontosabb vagy sürgősebb volt. Néhány hete azonban úgy döntöttem, hogy szépen lassan, folyamatosan alakítgatom majd, s ha már úgy érzem, hogy nagyrészt tetszik az, amit látok, akkor jöhet élesben is. 

Mivel van néhány új funkció (és persze mert nagy örömmel tölt el a megújulás) ebben rövid bejegyzésben szeretném bemutatni Nektek nagy vonalakban, hogy mit, hol találtok.

Ami elsőre szembetűnik, hogy lett végre menüsor, ami fölé állva a kurzorral lenyílik, s az almenüben tudtok keresgélni (még nem minden menüpont tökéletes, de ez is csak idő kérdése).
A menüvel egy sorban, a jobb oldalon pedig a kis ikonokra kattintva blog megfelelő közösségi oldalra irányít át.

A főoldalról érkezve a "Continue Reading" feliratra kattintva olvashattok tovább. Ez egyelőre angol, de keresem a megoldást, hogy magyar szöveg legyen itt is.
A főoldalon és a bejegyzésekben is feltűnhet, hogy a képek sokkal nagyobbak lettek.


Az oldalsávban továbbra is megtaláljátok a feliratkozási lehetőségeket (GFC, Facebook, Bloglovin'), így mindenki ott tud feliratkozni, ahol neki a legkényelmesebb. :) Kicsi színt szerettem volna vinni az oldalsávba is, így bekerült egy Instagram modul, ahol az utolsó 9 képemet láthatjátok majd. 
Továbbra is megtaláljátok itt a legnépszerűbb bejegyzéseket, s természetesen az összes többit is, de a még egyszerűbb keresés érdekében egy "kereső mező" is idekerült.
Ha szeretnél írni nekem, ezentúl még egyszerűbben megteheted, csak a neved, e-mail címed és az üzenetet kell beírnod és már küldheted is. :)

A lap aljára érve a főoldalon lapozni lehet további oldalakra, valamint itt találhatóak meg a fő témákat és márkákat lefedő címkehalmazt is.
Végül van jobb oldalon egy felfelé mutató nyíl is, melyre rákattintva nem kell fölfele görgetni, rögtön a lap tetején találjátok magatokat.

Végül szeretném megköszönni Pannának, hogy biztatott, hogy meg fogom tudni csinálni, a Vőlegényemnek, hogy segített a fejléc elkészítésében, s végül, de nem utolsó sorban a legelső "tesztelőnek", Bíborkának is köszönöm, hogy észrevételeivel segített.

Remélem, hogy tetszeni fog Nektek is az új külső, s ha nem nagy kérés, ha valahol valami problémátok adódik az oldalon, nagyon megköszönném, ha jeleznétek nekem. :)

Szép napot és jó pihenést a a hétvége hátralévő részére. :)


16 megjegyzés:

  1. Wow, nekem nagyon tetszik az új külső, igazán különleges lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy Neked is tetszik. :)

      Törlés
  3. Nagyon, nagyon szép lett, szuper ez a lila szín és sokkal átláthatóbb az egész. Ügyes vagy, tudtam én! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik. :) Jaja, én is tudtam, csak nem sejtettem. :D Nem mondom, azért voltak izzasztó pillanatok, de minden jó, ha jó a vége. :)

      Törlés
  4. Nagyon csinos az új köntös, nekem is tetszik! ^.^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép letisztult, illik hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dalma, igen, én így így érzem most. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...