Nyári napok Sundance termékekkel

szombat, augusztus 29, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Ha a naptárra nézünk, már csak napok vannak hátra a nyárból, de szerencsére azokon igazi nyári, napsütéses, strandolós idő várható a becsengetésig. A mai bejegyzésben néhány olyan napozós termékről mesélek nektek, amik már elég régóta a piszkozatok között csücsülnek, s van amelyik már itt-ott fel is tűnt a blogon. Remélem, hogy hasznosnak találjátok a mai bejegyzést is, mert bizony a termékek között vannak olyanok, amik még esős napokon is jól jöhetnek.

Testre való napozótermékek közül két típust próbáltam ki a termékcsalád tagjai közül. A Sundance Sport áttetsző napozó spray  F20 UVA+UVB a kiszerelése miatt nagyon szimpatikus volt, gondoltam tökéletes lesz majd a hétköznapokra, hogy csak gyorsan végig fújom vele a karom és  a lábam, elkenem és már mehetek is. Mivel olajmentességet ígér, így különösen nagy várakozással próbáltam ki. Bár az összetevőlista első (!) helyén alkohol egy kicsit csúnyán néztem rá, de végül nem az alkohol volt az, ami miatt nem vált be nekem. A kiszerelése használat közben is praktikus volt, egészen addig, amíg a tenyerembe nem került a termékből, ugyanis elég olajos, így utána már nagyon csúszott a tubus. Ez az olajos réteg sajnos nem is tűnik el, elég sokáig a bőr felszínén marad. Sajnos a védelmével sem vagyok megelégedve, ugyanis egy strandolós napon többszöri, alapos használat mellett is megkapott egy picit a nap.
A Sundance Anti-age bőrfeszesítő naptej F30 UVA+UVB védelemmel rendelkezik, így egy kicsit több ideig véd a káros sugaraktól. A bőrön nem hagy fehér réteget, az állaga elég könnyed, jól eldolgozható, pedig fizikai fényvédőt tartalmaz. Ezen azért nem kell nagyon csodálkozni, itt is elég "előkelő" helyen szerepel az alkohol. A legtöbb naptejhez képest az én bőrömön kevésbé ragacsos, de azért érezhetően ott van. Amikor ezt használtam szerencsére nem pirosodott ki a bőröm.
És most jöjjenek azok, amiket megszerettem. :) A Sundance ajakbalzsam SPF30 UVA+UVB védelemmel rendelkezik, így az ajak érzékeny bőre is biztonságban van mellette. Vegyesen tartalmaz kémiai és fizikai fényvédőt, viszont a többi összetevője is elég jónak tűnik, már amennyire értek hozzá. Az ajkakon könnyen elkenhető, nem hagy fehér réteget, viszont egy picit csúszós lesz tőle a bőr(ragacsosnak azért nem nevezném). Viselni sem kellemetlen érzés, s mivel mentolos hatása van, így kicsit bizsergető és frissítő. 
Egész évben bevethető a Sundance napozás utáni bőrnyugtató és hűsítő gél Aleo Vera-val, ugyanis nem csak a napozás közben kipirosodott bőrt képes nyugtatni, hanem pl. epilálás után is remekül nyugtatja a bőrt.  Igazság szerint elég sokszor elbliccelem az epilálást, csak gyorsan a borotva után nyúlok, így mikor erőt veszek magamon és a tartósabb, de fájdalmasabb utat választom eléggé hajlamos a bőröm a kis piros pöttyökre. Semmilyen irritációt nem okoz nálam, viszonylag gyorsan fel is szívódik, de sokáig ragacsos érzést hagy maga után, de ezt az egyet elnézem neki.

Próbáltatok már valamit a Sundance termékei közül? Van bevált fényvédő terméketek? Mennyire figyeltek oda az összetevőkre?


4 megjegyzés:

  1. Én is a Sun Dance kínálatából választottam naptejet és napozási utáni testápolót és mindegyik szuper. :)

    VálaszTörlés
  2. A napozás utáni gélt én is használom és szörnyen tud ragadni sajnos, azonban kisebb adagnál elhanyagolható. Én egy 50 faktoros naptejet választottam tőlük és az remekül védett, amikor szükségem volt rá, pedig nem is vártam 15 percet mire napra mentem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a ragacsosság nagyon nem kellene, de amíg ez a legnagyobb baj, addig nem válok meg tőle. Reggelre elmúlik. :) A 30-as nálam sem volt problémás, csak a 20-as, bár az tényleg nagyon napsütéses nap volt, szóval az én hibám is benne van.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...