TESZT | BPS nyomdázó szett

kedd, augusztus 04, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

A legutóbbi BPS tesztcsomagban helyet kapott egy nyomdázó készlet is. Igazság szerint több, mint egy éve ugyanazt az eBay-es darabot használom, amivel meg is vagyok elégedve, de nem tagadom, hajt a kíváncsiság, hogy találok-e jobbat. Vannak további kiszemeltjeim is, de most lássuk, ez hogyan szerepelt nálam.


A készlet egy négyszög alakú nyomdázópárnából, a hozzá tartozó műanyag részből és egy fém élű lehúzóból áll. A lehúzót ki sem próbáltam, mert nem akartam kockáztatni, hogy megkarcolom vele a nyomdalemezt. 
A nyomdázópárna színe fehér, így ha fehérrel szeretnénk nyomdázni, nagyon kell figyelni, hogy mindenhol ép legyen a minta és ne csak a körmünkön vegyük észre, hogy hiányzik egy rész. Amikor először a kezembe vettem, láttam, hogy a felszínén apró kis lyukak vannak, de annyira picik, mintha egy tű nyoma lenne, a róla készített képeken (amikor még nem használtam) nem is látszik, azonban néhány használat után a lakk beleül és ilyenkor már meglátszik, de a funkciója ellátásában ez nem zavaró. Az anyaga inkább szilikonos, mint gumis, érzetre egészen hasonló az eBay-es darabhoz, de sajnos nem működik olyan jól. A mintát többször is hiányosan vette fel, de volt olyan lakk, amivel jobban működött. A képeken egy Rimmel lakkal nyomdáztam, ami nem nyomdalakk, de viszonylag jól szokott működni. A minták a BP-L013 lemezéről vannak.




Igazából nem tartom egy kifejezetten rossz választásnak (de nálam egyelőre maradt a kétvégű a kedvenc) főleg, ha már valaki gyakorlottabb, de ha ajánlanom kellene valamit, nem ez lenne az. A teljes ára $3,84, ami szerintem picit drága érte, de gyakran szokott akciós lenni, illetve 10% kedvezményt kaptok a AXB10 kuponkóddal. A terméket ITT találjátok.

Nektek melyik a kedvenc nyomdázótok? Próbáltatok már ezt a darabot?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Hu,miért ilyen lyukacsos? Ez nem jó,mert a nyomdamintán meg fognak látszani a pici lyukak :( Lehet reszelned kéne,nekem is megvan ez a párna mellesleg,én annyira nem szeretem mert nem áll kézre.Felreszeltem,semmi baja sem lett :)
    Hát ha kedvencet kell választani nekem a Creative stamper vagy a Born oldalán elérhető pink Ya qin An :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, mert eddig nem látszódott meg a helye a nyomdázott mintán, pedig én is ettől féltem.
      Megpróbálkozok majd a reszeléssel, de addig nem akartam, míg nem írok róla, hiszen így kaptam. De annyira nem vonz a reszelgetés sem, mert nem a lyukak miatt nem kedveltem meg.
      A Ya qin An nálam is kívánságlistás már pár hete, valószínű, hogy az lesz a következő, bár nagy a csábítás. :D

      Törlés
  2. Ezek az apró lyukacskák nem jók. :S Végül is, a termék hibás. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam már több képet is erről a nyomdázóról, de egyiken sem volt ilyen, szóval igen, hibás. Igazából a vele nyomdázott mintán nem látszódott, de ez nem jelenti azt, hogy esetleg több használat után sem jelent majd gondot. Végül is annyira nem lényeg nekem, mert nem emiatt nem lett a kedvencem.

      Törlés
  3. Szerintem érdemes lenne megkérdezned az eladótól, hogy ezek a lyukacskák gyárilag benne vannak-e párnában, mert lehet, hogy sérült/hibás terméket kaptál. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy nem kellene rajta lennie, mert láttam róla máshol is képeket és ott nem volt. Jeleztem a kapcsolattartómnak a problémát, de igazság szerint lakk nélkül én sem láttam, szóval ezt nyilván nem tudták ők sem kiszűrni(főleg nem gondolom, hogy szándékosan küldenének hibás terméket, főleg nem tesztelésre). Előfordul az ilyen. Ha egyébként nagyon szuper lenne, biztos morgolódnék miatta.

      Törlés
  4. Nem győztél meg, nekem jó a piros MoYou, a pink és fekete BPS-es, amit E-bayesnek is szoktak nevezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is állt szándékomban. ;) Igen a pink-fekete kapható mindkét oldalon, én anno az ára miatt eBay-ről rendeltem. De gondolkozok rajta, hogy megnézem, hogy a BPS más-e.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...