Alverde Zell Aktív szérum

csütörtök, szeptember 10, 2015 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Az áprilisban megjelent Dm kedvencek dobozban rögtön kiszúrtam ezt az Alverde szérumot, hiszen különböző nappali- és éjszakai krémeket használtam akkoriban, de szérumot éppen nem.  Nagyon kíváncsi lettem rá, s már aznap este be is vetettem élesben.

A PowerExtension  hatóanyagot tartalmazó formula segíti a sejtanyagcserét és támogatja a bőrsejtek megújulását. Értékes Anti-Aging hatóanyagai csökkentik a ráncok kialakulását - egy fiatalosabb bőrért.  A bio hialuronsav-komplex és a máriatövis olaj kisimítja a ráncokat és segít megőrizni a bőr hidratáltságát.
Először is kezdeném azzal, hogy elmondjam, én nem szeretem, ha azt ígérik, hogy csökkenti a ráncok kialakulását, hiszen ez egy nagyon hosszú folyamat és nem tudhatjuk, hogy tényleg a termék miatt nincsenek ráncaink, vagy csupán szerencsések vagyunk, s egyébként sem lenne. 

A csomagolás nagyon rendben van, masszív műanyag, pumpás adagolóval, ami pont annyi szérumot adagol, mint amennyire szükségem van ahhoz, hogy az arcomon és a nyakamon eloszlassam. Én egyébként nem igazán szeretem a zöld színt, de ennek a csomagolása nagyon tetszik, harmonikusak a színei.

Az állaga egy álom. Annyira könnyű és vizes, csak úgy siklik a bőrömön. Pillanatokon belül beszívja a bőröm, s nem marad utána semmilyen ragacsos érzés, csak a selymes, puha bőr. Egyszerűen jó érzés hozzáérni a bőrömhöz a használata után. Nekem nincs száraz bőröm, de hűvösebb időben vízhiányos (s ez a pár őszi nap elég is volt ehhez). A bőrömet kellően hidratálja, a húzódó érzést rögtön megszünteti, s másnap estig ki is tart a hatása, persze nappali krém mellett. Az illatát nem tudom nem megemlíteni: citromos túrótorta!!! Mennyei! ;)
Mivel ráncaim nincsenek, így az azokra gyakorolt hatásáról beszámolni nem tudok, de a folyamatos használata mellett a bőröm sokkal selymesebb, hidratáltabb és ránézésre is egészségesebb. 
A 30 ml szérum ára 1399 Ft, ami szerintem teljesen rendben van.

Én nagyon elégedett vagyok ezzel a szérummal, a bőröm sokkal hidratáltabb és selymesebb mióta használom.

Ismeritek ezt a terméket vagy a termékcsalád valamelyik tagját? Melyik a kedvenc Alverde terméketek? 


12 megjegyzés:

  1. Mondjuk úgy, hogy furcsa viszonyban állok a szérumokkal, két lépés távolságot a mai napig tartok tőlük... igazság szerint túl sokat ígérnek, túl rövid idő alatt.
    Azt elhiszem, hogy mondjuk mélyhidratáló hatásuk van, regenerálnak, vagy épp rugalmasítanak, de azt már nem, hogy képesek lennének a ráncainkat feltölteni.
    Kettőt próbáltam eddig, de egyik sem tudott többet, mint bármelyik, jó minőségű arckrém.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szkeptikus vagyok a túl nagy ígéretek miatt. Látod, én is inkább hidratálóként tekintek rá. :)

      Törlés
  2. Fel is került a kívánságlistámra. :) Köszi a tesztet, nekem nagyon hasznos volt, mert régóta keresgélek egy jó szérumot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes tenni vele egy próbát, én mindenképpen újra fogom venni. :)

      Törlés
  3. Hú nagyon tetszetős, imádom ezt a pumpás kiszerelést, mostanában nagyon rákaptam a szérumokra:)

    VálaszTörlés
  4. Árban tök jó! Erre lehet sminkelni? Nem kukacosodik össze az arcon smink alatt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak éjszakára szoktam használni, de annyira hamar és nyomtalanul beszívódik, hogy kétlem, hogy bármi ilyet okozna.

      Törlés
  5. Árban tök jó! Erre lehet sminkelni? Nem kukacosodik össze az arcon smink alatt? :)

    VálaszTörlés
  6. Régóta szemezek vele, úgyhogy lehet majd beruházok rá. :) Én már a ránc "eltüntetésről" is be tudok majd számolni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, azért nálad sincs ám túl sok. ;) Remélem, neked is bejön.;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...