Avon Anew Clean 3 az 1-ben tisztító folyadék

szerda, szeptember 30, 2015 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments


Az utóbbi 1,5-2 évben szinte már a csapból is a különböző micellás vizek folynak, így üdítő látvány volt egy régi-új megnevezéssel találkozni az Avon Anew Clean Bőröregedést késleltető 3 az 1-ben tisztító folyadék minden bőrtípusra esetében. Az ígéretei nagyon hasonlóak a micellásokéhoz, ugyanis tisztít, tonizál és a sminket is eltávolítja. Az utóbbi időben kifejezetten sminklemosót nagyon ritkán használtam, sokkal jobban szeretem ezeket a könnyed, vizes állagú tisztítókat, ezért nagyon kíváncsi lettem az Avon termékére is, s nagyon  örülök, hogy lehetőséget kaptam a tesztelésére.


A csomagolás nekem nagyon tetszik, igazán minőségi hatást kelt a jó minőségű műanyag, átlátszó flakon, az ezüst kupak és a letisztult feliratok. A kiöntő nyílás le van szűkítve, így nem kell félni, hogy egy óvatlan pillanatban felborítjuk, s a fele ki is folyik, ráadásul adagolni is könnyebb így.


A szemsminket ezzel szoktam eltávolítani, s még a makacsabb -nem vízálló- szempillaspirálokkal is 90-95%-osan elbánik. Az arcomat is át szoktam törölni vele, de mivel képtelen vagyok kihagyni a rendes arcmosást, így ezt mindig lemosom. Tettem vele próbát, hogy egy kicsit vártam utána, de nekem ragacsos maradt a bőröm, így mindenképpen jól jön a lemosás.


Fontosnak tartom megemlíteni, hogy a szememen csak nagy odafigyeléssel tudom használni, ugyanis ha véletlenül belekerül, csípi a szememet, s ki is pirosodik. Nekem érzékeny szemem van, így lehet, hogy másnál nem okoz problémát, de nekem óvatosan kell vele bánni. A bőrömön viszont semmiféle irritációt, pirosságot, kiütést nem tapasztaltam mióta használom ( kb. 1,5 hónapja).



A flakon 200 ml folyadékot tartalmaz, s elég kiadós, nekem eddig kicsit kevesebb, mint a negyede fogyott el. Még ma 999 Ft-ért rendelhető meg, míg az októberi katalógusban 1199 Ft-ért kapható.



Megkedveltem ezt a lemosót, mert gyorsan, s szinte teljesen  eltávolítja a sminket, nem irritálja a bőröm és még a fürdőszobapolc dísze is. Abban biztos vagyok, hogy óvatosan, de el fogom használni, viszont a szemirritáció miatt egyelőre nem hiszem, hogy újra fogom venni, viszont ha nektek nincs ilyen problémátok, megéri kipróbálni.

Mit gondoltok a különböző arctisztító vizekről? Próbáltátok már ezt az Avon darabot? 


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...