Avon Ideal Flawless CC gyöngyök

csütörtök, szeptember 03, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Ma egy elég érdekes termékről lesz szó, legalábbis nekem nagyon annak tűnt az ígéretei alapján, így amikor lehetőségem nyílt tesztelésre terméket választani az Avon kínálatából, erre esett a választásom. A leírás alapján az Avon Ideal Flawless CC gyöngyök korrigálják a bőrszín egyenetlenségit az egész arcon, valamint ragyogó bőrt biztosít.

Az AVON Bőrtónusjavító gyöngyök nem csupán azért pompáznak vidám színekben, mert a pasztell árnyalatok gyönyörködtetik a szemet, hanem azért, mert minden színnek más funkciója van: a zöld elfedi a kipirosodást, a lila ellensúlyozza a sárgás részeket, a sárga jótékonyan hat a szem alatti sötét karikákra, a barack kiegyenlíti a sötét tónusokat, a vanília pedig ragyogóbbá varázsolja az arcbőrt.

Használata:
1. Ha egyenletesebb bőrtónust szeretnél, simíts végig az ecsettel a bőrtónusjavító gyöngyökön, majd vidd fel az arcodra!
2. Használd a kész sminked fölött, hogy a végeredmény még ragyogóbb legyen!
3. Csak az arccsontodra vidd fel a friss, sugárzó kinézetért!
Eredetileg egy fekete dobozban érkezik, azon olvasható a termékről minden információ. A fedél alatt egy szivacs található, amely megóvja a szállítás során, így nem törnek össze. Én ezt kivettem belőle, mert csak itthon használom. 
A külseje nagyon szép, fényes, fekete műanyag, azonban sajnos eléggé gyűjti az ujjlenyomatokat, de szépen le is lehet törölni azokat. A teteje jól záródik, van egy kis menete, ahol rá lehet csavarni, így biztosan a helyén marad.
A beltartalom  ha másra nem is lenne jó, arra mindenképpen, hogy csodás dísz legyen belőle. Ugye szerintetek is nagyon szépek? :) De lássuk a lényeget! Nekem az ígéretek közül két dolog nem fért össze: az egész arcon alkalmazható és ragyogó bőrt biztosít. Nekem kombinált bőröm van, így leginkább mattításra van szükségem, főleg a T-zónában. Ennek ellenére természetesen így is kipróbáltam, de nyáron nekem így a nap felénél már elég zavaróan fénylik a bőröm, viszont télen -vagy száraz bőrűeknek akár most is- jó is lehet. Az egész arcon alkalmazva egységesebbnek, egészségesebbnek tűnik a bőr, de azért a szem alatti karikák vagy bőrhibákat természetesen nem fedi el. 
Amire én nagyon megszerettem alkalmazni, az az arccsont kiemelése. Gyakorlatilag highlighter helyett használom, mert egy leheletnyi fényt ad nagy csillámok nélkül, s nagyon szépen kiemeli ezt a területet, de attól nem kell félni, hogy túl sok lesz, így kezdőknek is ideális. Tartósságra sem lehet panaszom, hiszen egy munkanapot gond nélkül kibír rajtam.

A teljes ára 3229 Ft, de a mostani katalógusban 2249 Ft-ért található meg. 22 g terméket tartalmaz.

Próbáltátok már valamelyik "gyöngyös" Avon terméket? Van kedvencetek közülük? 


10 megjegyzés:

  1. Én is nagyon megszerettem, olyan szép színesek a kis gyöngyök benne, öröm elővenni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én el sem rakom őket. :D Annyira szép a csomagolás is, hogy kint van az asztalon, dekornak is szuper. :)

      Törlés
  2. Nemcsak a külcsín szép, hanem a belbecs is! Engem megvett a sok színes gyöngyöcske kilóra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút megértelek, nagyon jó lépés volt az Avontól ez a kis csoda. :)

      Törlés
  3. Nagyon aranyos kis termék, de annyi highlighterem van, hogy már rá sem merek nézni az újakra. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Nálam még bőven van hely, szóval én még nézelődök. ;) De aki hozzám hasonlóan kezdő, vagy természetes végeredményre vágyik, annak nagyon tudom ajánlani. :)

      Törlés
  4. Nagyon csinos darab, de én sem merném a teljes arcomra kenni, olyan lennék tőle, mint aki belefejelt a zsíros bödönbe. Highlighternek viszont tényleg hasznosnak tűnik, egy élet alatt sem fogy el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak nekem nem fér össze ez a két funkció. :) Tényleg nem értem, bár sosem volt száraz bőröm, így azt nem ismerem testközelből. Igen, az biztos, hogy nagyon sokáig ki fog tartani. :)

      Törlés
  5. Megvenném ha nem lenne ennyi highlighterem, most már elhasználom őket:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Sok sikert hozzá. :) Azért ez a termékkategória nem feltétlenül az, amit olyan könnyű elhasználni. :) Legalábbis nekem. Mindig jön valami újabb, szebb, érdekesebb. Ellenállni meg nehéz. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...