BPS Qgirl-012 nyomdalemez

péntek, szeptember 04, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Lassan , de ezzel a bejegyzéssel elérkeztünk a tesztcsomag utolsó darabjához. Igazság szerint azért érkezett ilyen lassan, mert nem gazán tudtam, hogy mit is kezdjek ezzel a lemezzel. Olyannyira nem, hogy megnéztem, biztos, hogy ezt kértem-e, annyira távol állnak tőlem a minták nagy része. Aztán eszembe jutott, hogy a vásárlói képek között láttam egy manikűrt, ami nagyon tetszett, így ezért választottam. 

Ez a lemez a Qgirl vonalhoz tartozik, szám szerint a 012-es. A minták közepes mélységűek, szépen felveszi a mintát egy közepes keménységű szilikonos nyomdázó. 
Alapnak az essence colour&go 106 free hugs árnyalata került, majd a Zoya Bobbi-val nyomdáztam rá. Nagyon megszerettem ezt a lakkot nyomdázáshoz, szinte mindennel jól működik.

Nem ez lesz a kedvenc lemezem, de ez a rész még most is tetszik, s a vele készült manikűr is nagyrészt tetszett. Ha megtetszett a lemez, az AXB10 kóddal 10% kedvezményben részesültök az ingyenes szállítás mellett. 


Mit gondoltok a manikűrről? Nektek tetszik a lemez?


6 megjegyzés:

  1. Ez a minta tényleg szép, de a többi milyen alkalomra hordható?
    A manikűr nagyon tetszik, főleg az alapszín miatt, imádom a rózsaszínnek ezt az árnyalatát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Én is ezen gondolkoztam, de szerintem sehova sem. Így emiatt nem egy jól kihasználható lemez. :/
      Én is odáig vagyok ezért a színért, pedig mindig gondolkozok, hogy biztos ezt kenjem-e föl, de mikor fent van... ♥ Áhh, nem értem én magam. :D
      Örülök, hogy tetszik. :) Köszönöm. :*

      Törlés
  2. Ez a lemez annyira nem én vagyok, hogy biztos nem venném meg és még tesztelésre sem kérném! :S
    Viszont a manikűröd tetszik, kb. azt a részét használtad a lemeznek, ami még nekem is tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értem magam. :D De ez a rész tényleg tök jó, bár így elég rosszul jön ki a kihasználtság. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...