Goodbye Summer!

csütörtök, szeptember 24, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Amennyire szeretem visszanézni az elmúlt időszakban készült képeket, annyira ment ki a fejemből, hogy ezeket összegyűjthetném és megoszthatnám veletek is, pedig úgy vettem észre, hogy szeretitek az ilyen jellegű bejegyzéseket. Az utolsó ilyen a téli időszak végén készült, de nem szerettem volna egy fél évet besűríteni, ezért most csak a nyár képeiből szemezgettem. Sokszor van úgy, hogy napokig nem is töltök fel új képet, annyira beránt a hétköznapi rutin, amiben semmi izgalmasat nem tudok felfedezni, pedig sokszor rájövök, hogy kicsit jobban kellene értékelni ezeket a gyorsan múló napokat. A nyár is úgy telt el, mintha csak egy hónap lett volna, mégis rengeteg szuper dolog történt. :)

 Készültek manikűrök, az hiszem ezek voltak a kedvenceim :)

 Amikor tehettem, próbáltam minél többet pihenni, s elviselhetőbbé tenni a forró napokat

 Sokat sétáltunk, igyekeztük felfedezni a várost, de azt hiszem, erre még nagyon sok idő kell :)

 Finomságok és jó társaság mindig jöhet
Az első PP lakkom, az első túlélő orchideám, Blogger kóla és nyeremény
Nektek milyen volt az idei nyár? Ha a többi képemet is megnéznétek, IDE kattintva megtehetitek. :)




8 megjegyzés:

  1. Jaj, önszántadból nézted meg a Minyonokat? :) Nekem gyerekkel kellett, ők élvezték.
    Magic nekem is megvan, nem szoktam gyakran PP-t venni, tavaly vettem két pirosat, mindkettő el is fogyott az utolsó cseppig, úgy öntögettem már ki az ecsetre a lakkot (meg a golyót).
    Szépek a manik is.
    Nekünk egy rövid pécsi nyaralás jutott és pár helyre mentünk gyerekkel, sajnos a nyár nálunk szezon, nem tudok egy hétet kivenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Önszántamból? Miattam mentünk. :D
      Nekem is ez az első PP-m, de nem az utolsó. Remélem, hogy nem kiabálom el, de eddig úgy néz ki, hogy el is fog fogyni, már látszik rajta, hogy nagyon szeretem. ;)
      Pécs nagyon szép hely, két éve voltunk ott 4 napot, végig rossz idő volt, de még így is imádtam minden percét. :)

      Törlés
  2. Eszméletlen gyorsan eltelt a nyár, ahogy ez a szeptember is... Én nem tudom, hogy mi van mostanában, de egyszerűen csak röpül minden egyes nap... :D De azért az embernek néha jól esik megállni és visszagondolni a jó pillanatokra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak nálam rohan mostanában az idő. :D Mindig azt veszem észre, hogy már megint lapoznom kell a naptárban. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...