Inspiráció #85

hétfő, szeptember 07, 2015 Ági - Niceties in my life blog 22 Comments

Az első szeptemberi hétvége kicsit túl gyors volt nekem, tekintve, hogy csak egy napom volt, viszont az az egy nap tökéletesen őszi hangulatban telt. Csodás napsütés, borfesztivál, sok sétálás. Így nem csoda, hogy nálam nagyon gyorsan ment most az új évszakra való ráhangolódás, bár a sok forró nap után már egyébként is nagyon vártam. Én imádom egyébként a napsütéses, színes, őszi napokat, így a mai bejegyzés képeit is ennek a hangulatnak megfelelően gyűjtögettem. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Van kedvenc képetek? Szeretitek az őszt?





22 megjegyzés:

  1. Annyira hirtelen lett hideg, hogy még nem szoktam meg, egyelőre fura, hogy ősz van és reggel kell a kabát. A kinti kép nagyon jó, hangulatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is túl sok volt a változás. Ennyire hideg azért nem kellett volna. :D

      Törlés
  2. Gyönyörű mind. Én is szeretem a napsütéses őszi napokat. Éppen a hétvégére tervezünk egy nagy kirándulást, ha nem fog esni az eső. Jó lesz végre úgy kimenni egy kicsit, hogy nem folyik rólam a víz :)

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik kép csodás. :) Nekem is volt ilyen árnyalatú hajam pár éve. Sőt szerintem a vörös összes árnyalata megvolt. :D Szép hetet Ági :)

    VálaszTörlés
  4. Süni ^^ (tudom, megragadtam a lényeget)

    VálaszTörlés
  5. Ó mennyire ősziek, mennyire szépek. Az a haj, most én is gondolkodok, hogy őszre visszafestem a hajam sötétebbre, nyárra elég volt ez a napszítta hatás:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már egy pár éve nem festem, de ősszel mindig elfog a vágy egy új szín miatt. :D

      Törlés
  6. Nagyon hangulatos lett a válogatás, a makkfestést valamelyik héten is próbálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nálam is tervben van, már csak egy olyan hely kell, ahol tudok makkot gyűjteni. :)

      Törlés
  7. Kezd megjönni a kedvem az őszhöz a képek láttán! :) Nem tudnék választani kedvencet.

    VálaszTörlés
  8. A heti barkács a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy el fogom tudni készíteni, annyira tetszene. :)

      Törlés
  9. Jaaaj, hát a heti cuki valami eszméletlen ééédes! :) És a másik best of nálam a heti bent lett, valahogy az most nagyon megfogott :) Sok-sok napsütéses napot nekünk így az ősszel :)

    VálaszTörlés
  10. Szuper az összes kép, legjobban talán a barkács tetszik, mert nálam is le van mentve pár hasonló kép, szeretném majd megcsinálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy sikerült mindkettőnknek összehozni egy kis barkácskodást. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...