Inspiráció #87

hétfő, szeptember 21, 2015 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Vannak időszakok, amikor nehezebben tudjuk elfogadni azokat a dolgokat, amikkel meg kell küzdenünk, s hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy rajtunk kívül mindenkinek minden sokkal könnyebb. Persze a közelünkben lévők rá tudnak mutatni, hogy sokan küzdenek meg sokkal nagyobb gondokkal, mint ami nekünk van, mégis nehéz elfogadni, hogy milyen nehézségekkel kell nap mint nap szembenéznünk. Itt következne a megoldás, de sajnos azt jelenleg én is keresem. Most egy picit nehezebb mosolygósan elindulni itthonról, de igyekszem meglátni a jót, s meghatározni az utat, ami ahhoz vezet, hogy a mostani nehézségeken túlvezet.

1. Heti outfit

2. Heti haj
Egy kis frissítés nagyon rám férne, ideje lenne itt is felfedezni A fodrászom :)

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság
Hétvégén már  sütöttem sütőtököt, a következőből leves lesz :)

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Találtatok kedvencet? 





14 megjegyzés:

  1. Hát ez a csokor nagyon gyönyörű és különleges!

    Bori

    VálaszTörlés
  2. Úgy látom sokaknál van negatív időszak. Engem már évek óta kísér. Ha nem lenne a blog annyi örömöm sem lenne...
    Szerintem az a baj, hogy vannak problémák amiket nem mi választunk. Mert ugye mondják, hogy választás mindig van. Nem. Nincs. Két rossz közül, hogy tudna választani az ember. Vannak dolgok amik igenis nem rajtunk múlnak. Remélem Neked is rendbe jönnek a dolgaid. Aztán ha beszélgetni van kedved, írjál nyugodtan. Ha segíteni nem is tudok, de meghallgatlak. Sajnos a bajban elfordulnak az ember barátai.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is látom, hogy most egy ilyen negatív hullám van sokaknál. :(
      Persze, mindenkinek meg kell küzdenie a saját problémáival, olyan nincs, hogy valakinek minden szuper, még ha kifelé ezt is mutatja. Legalábbis szerintem, de lehet, hogy tényleg vannak ilyen mázlisták. :D

      Köszi, nagyon aranyos vagy. :) szerencsére vannak körülöttem olyanok, akikkel meg tudom vitatni a dolgokat, s segítenek megoldani vagy elfogadni a dolgokat. De mindentől függetlenül benne lennék egy beszélgetésben. :)

      Törlés
  3. Remélem, minden rendbe jön majd veled, körülötted. :)
    A heti manikűr fenomenálisan szép lett, lehet, hogy majd megcsinálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dolgozom rajta. ;)
      Nálam is tervben van, hogy elkészítem, mert valóban csodás. :)

      Törlés
  4. Eléggé borús most a helyzet sok mindenkinél, úgy látom. Remélem, lesz jobb, vagy nem lesz rosszabb.
    Az outfit az teljesen az én ízlésem. Úgy ahogy van, tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes szett számomra is, imádom az ilyen egyszerű, de mégis nagyon szuper összeállításokat. :)
      Köszönöm, aranyos vagy, dolgozom a megoldáson. :)

      Törlés
  5. Gyönyörű az a frizura, én is nagyon rég gondolkodok már egy long bobon:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ajánlani tudom. ;) Néha nagyon jól esik egy nagyobb váltás. :)

      Törlés
  6. Fel a fejjel, csak nézz rá a heti cukira és már jó kedved is lesz, olyan édes a kis mókuska :) Egyébként ez a smink valami gyönyörű :) a heti bent pedig mindjárt arra ösztönöz, hogy bújjak be az ágyamba egy jó kis könyvvel a kezemben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A heti cuki mindig jó. ;) Nincs is jobb egy kuckózós este egy hosszú nap után. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...