Ismerkedés a Pupa termékeivel

kedd, szeptember 01, 2015 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Idén végre hazánkban is megnyitotta első üzleteit a Pupa, s azóta is szépen csendben terjeszkedik. Valamikor az első üzletek nyitása után be is mentem az egyikbe, de igazság szerint annyira magam alatt voltam éppen, hogy egyszerűen semmi sem ragadott meg. Néhány hete azonban láttam, hogy elég nagy akciók vannak, így újra tettem egy próbát, s nem is távoztam üres kézzel. Ez az akció talán már véget is ért, de úgy gondoltam érdemes lehet egy pár szóban beszámolni a termékek minőségéről, ha esetleg még tartanak a kedvezmények.

Nem lepődtem meg magamon, hogy az egyik választásom egy körömlakk lett. Ez a lakk a Sporty Chic Gummy Matt vonalba tartozik, s a finishe miatt erősen gondolkozóba is estem, hogy elhozzam-e, de végül úgy döntöttem, hogy jön, úgyis kerül rá fedőlakk. Jelentem egyáltalán ne bántam meg, ugyanis a 002-es árnyalat számomra a TÖKÉLETES orchidea-lila szín. Legnagyobb meglepetésemre még a finish sem volt olyan rossz, de egy réteg fedőlakkal még szebb. (A képeken önmagában láthatjátok.) A kupak és az ecset kialakítása a lehető legjobb számomra, nagyon kényelmes használni. Az ecset lapított, közepesen vastag és lekerekített. Az állaga is szuper, könnyen lehet szépen eloszlatni, két rétegben tökéletesen fed. Sajnos a tartósság nem az erősségre, rajtam két napnál többet nem bírt. 



A másik választottamon magam is meglepődtem, hiszen egy ajaktermékről van szó. Na jó, nem rúzs, "csak" egy Jelly Glow színezett ajakbalzsam.  Ez a termék egyszerűen levett a lábamról a boltban. Tökéletes korallnak tűnt a jó kis bolti fényben, amikor kipróbáltam a tesztert. Alig vártam, hogy végre hazaérjek vele és próbálhassam is ki élesben, de sajnos természetes fényben már inkább rózsaszínbe hajlik, mint korallba. :( A csomagolás egyébként csodás, nagyon jó minőségű fém, ami rettentően gyűjti az ujjlenyomatokat, de arra figyeljetek, hogy a termék alján lévő címkének nem olyan színe van, mint a terméknek. Szóval, a szín nem olyan lett, mint amire számítottam, de nem olyan nagy tragédia, szép ez így is. Az állaga hihetetlenül jó, csak úgy siklik az ajkakon, de gyorsan felkenve picit foltos lehet, szóval oda kell rá figyelni. Sajnos a tartóssága nem a legjobb, kb. fél óra múlva már sehol sincs az a szép, vizes fénye, viszont egy picit mintha megszínezné az ajkakat, így egy kis szín marad rajta. Az előbbiek összességéből következik, hogy elég gyorsan fogy.








Összességében elégedett vagyok az első Pupa termékeimmel, bár mindkettőnek vannak gyenge pontjai, így nem mondanám, hogy a teljes árukat mindenképpen megérik, de akciósan nagyon jó vételnek tartom őket. Amit még ki szerettem volna próbálni, azok a krémes szemhéjfestékek, de ami tetszett volna, az nagyon csillámosnak tűnt, így inkább otthagytam.

Próbáltatok már valamit a Pupa kínálatából? Vannak kedvenceitek köztük?




12 megjegyzés:

  1. Mindegyik szuper. :) Nekem már komplett kis listám van tőlük, hogy mit szeretnék beszerezni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is. :D De nekem maga a bolt is nagyon tetszik, ja és az eladók szuper kedvesek, segítőkészek, mégsem ugrálnak a nyakamban. :)

      Törlés
  2. Hihetetlen mennyi szép színe van a lakknak *.* kár a tartósságért:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kis csoda ez a lakk, már ami a színét illeti. :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek ! :) Én feltankoltam az akció alkalmával. Vettem lakkokat, szemhéjfestéket (krémeset is és palettákat is), rúzst, pirosítókat. :) Szeretem őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam, hogy feltankoltál náluk. :D Örülök, hogy beváltak. :)

      Törlés
  4. A körömlakk színe nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a körömlakk szín :) Mindkét termék jónak tűnik, de az megint más, hogy mikor jutok el odáig, hogy vegyek is valamit ott :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hamarosan megjelennek több nagyvárosban, és akkor hozzád is közelebb lesz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...