Pure by Pixibox - Az én szememmel

kedd, szeptember 22, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Amikor a Pixibox facebook oldalán megjelennek az első infók a következő kiadástól, mindig izgatottan kezdem várni a hírlevelet, hogy végre minden infót egyben láthassak. Nem volt ez másként most sem. A márkák között volt néhány ismerős, de számomra új márka is felbukkant, s volt olyan is, amiről hallottam már, de eddig még nem próbáltam ki tőlük semmit sem, így nem csoda, hogy alig vártam, hogy kibonthassam a dobozomat.
Hozzám szerda délután érkezett a postás, s jobbkor nem is jöhetett volna, ugyanis ez a hét minden volt, csak jó nem, így jól jött egy kis örömködés. :) Ilyenkor persze már nyúlok is egy olló után, s izgulva nyitom is ki, mint egy kisgyerek a karácsonyi ajándékát. :) Az első pillantás alapján nagyon elégedett voltam, s el is kezdtem mindennel ismerkedni szépen, sorban.

A Himalay Herbals intenzív hidratáló krém (150 ml teljes kiszerelés) nem volt ismeretlen a számomra, elhasználtam már belőle egy kisebb kiszerelést. Újravenni nem szerettem volna, mert kicsit zsíros érzetű tőle a bőröm, de a téli hidegben jól fog jönni, amikor nem győzöm kenni a száraz kezem, lábam. Arcra viszont nem kenném.

A másik termék a márkától egy Sparkly White fogfehérítő gyógynövényes fogkrém (40 g utazó kiszerelés) volt, aminek sokkal jobban örültem, mint a krémnek. Eddig mindig kimaradt ez a márka amikor fogkrémet vásároltam, de már nagyon kíváncsi voltam rá. Ígérete szerint 2 héten belül a fokak visszanyerik természetes fehérségüket. Teázós időszakban különösen jól jön. :)
A Benecos márkának nagyon örültem, s reméltem, hogy valami "színes" lesz a dobozban. Nem kellett csalódnom, sőt! Nagyon tetszik minkét szín a natúr duó szemhéjpúder Fruits (teljes kiszerelés) nevű változatából, barna szemhez egy kis lila mindig jól jön. :)

Amitől picit féltem, az a Schüssler (75 ml teljes kiszerelés) volt. Olvashattatok már a 6-os számú krémükről a blogon, ami nekem nem vált be, de annyian áradoznak a márka termékeiről, hogy mégis nagyon kíváncsi voltam egy másikra is tőlük, hátha az beválik. Az én dobozomban a 8-as számú krém volt, ami vízhiányos bőrre kínál megoldást. A hideg hónapok már hamarosan itt vannak, s nekem ilyenkor nagyon tud húzódni a bőröm, így nagyon kíváncsi vagyok rá. Meglátjuk.
Nagyon örültem a Bomb Cosmetics masszázsszeletnek (teljes kiszerelés), ugyanis már egy ideje szerettem volna kipróbálni. Az én dobozomban levendulás volt, egészen kellemes illata van, de a vaníliás is biztos nagyon finom. Már ki is próbáltam, nem teljesen olyan, mint amire számítottam, azt hittem hogy jobban olvad, de az illata nagyon jól ellazított.

A Vanita márkáról is sok jót hallottam már, főként a szappanokról.  Igazság szerint én még nem használtam olyan szappant, ami jó lett volna teljes test vagy akár arc tisztításhoz az én bőrömre, de mindig is nagyon kíváncsi voltam rá, hogy milyenek lehetnek ezek a szappanok. Az én dobozomba a körömvirágos változat került, de voltak még más, nagyon izgalmas változatok is, pl. :kávé fahéj vagy a vörösbor, de a tegnapi bevásárlás során fekete kaviáros változatot is találtam.

Az Algotherm márkát nem ismertem korábban, így rögtön rá is kerestem az oldalukra, s ahogy láttam, nem olcsóak a termékeik, így biztos voltam benne, hogy ezekből nem teljes kiszerelés fog érkezni, de mégis meglepett, hogy milyen picik. Egy Tápláló emulzió arcra (4 ml) és egy Szemkörnyék hidratáló krémgél (3ml) érkezett, s mindkettőnek nagyon kellemes, könnyed állaga van.

Összességében nekem nagyon tetszik ez a kiadás, eddig a Bomb Cosmetics, a Benecos és a Vanita a kedvenceim, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy pár hét használat után ez hogy fog alakulni. :) Ha olvasnátok valamelyik termékről részletesebben, írjátok meg, s sort kerítek rá. ;)

Ti rendeltetek most? Mi a kedvencetek ebből a dobozból? 
Ne felejtsétek, a következő hónapban lesz a Pixibox 3. szülinapja, biztosan nagyon szuper kiadással készülnek. ;) 


6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem az egyes krém és vörösboros szappan volt a többi teljesen ugyan az mint a tiéd! Az Algotherm krémeket már akkor elkezdtem használni és még van belőle mert nagyon kevés kell. Én gondolkodom a teljes kiszerelés megvásárolásán mert nekem nagyon bevált. Arckrémek közül szerintem ez az első ami tökéletes :)
    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyire tetszik neked az Algotherm. :) Szuper, ha kincsekre bukkan az ember a dobozokban. :)

      Törlés
  2. Ugyanilyen összeállítású dobozkát kaptam, és én is imádom! ❤️‍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon klassz lett, örülök, hogy Neked is tetszik Nóri. :)

      Törlés
  3. Én ebből nem rendeltem, nálam valahogy nem érte el a kívánt hatást, és így utólag annyira nem is bánkódom. Szuper termékek voltak, csak most épp nem nekem. Viszont a következő kiadást már nagyon-nagyon várom! :) Jaj, csak tartsunk már ott! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap már kezdik is a szülinapi szállítását. :) Sikerült lecsapnod rá? Remélem, hogy nagyon fog tetszeni Neked. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...