Rimmel újdonságok

vasárnap, szeptember 27, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Az utóbbi hetekben több újdonság is megjelent a Rimmel termékei között, s volt is néhány, ami felkeltette az érdeklődésemet. A legjobban a Wake me up szempillaspirál érdekelt, hiszen sokan áradoztak róla, hogy mennyire uborka illata van, én pedig nagyon kíváncsi lettem. A szempillaspirál mellett még egy Salon Pro körömlakkot és egy rúzst próbálhattam ki a nude vonalból. 

Egy jó nude lakkot találni nehéz. Eddig még én sem találtam meg azt a darabot, ami számomra tökéletes lenne, de mivel Rimmel lakkban még nem csalódtam, így sokat vártam tőle. A csomagolás megegyezik a többi Salon Pro lakkokéval, így nagyon kényelmes fogni, valamint az ecsettel is nagyon könnyű bánni a lekerekített végének köszönhetően. A lakk állaga nem túlságosan híg, így nem kell attól félni, hogy kis mennyiség esetén is kontrollálhatatlan lesz. Két vékonyabb rétegben szépen fed, s gyorsan szárad fényesre. Egyetlen problémám vele, hogy hajlamos buborékosodni. 




A Wake me up szempillaspirál zöld csomagolást kapott, ezzel is az uborkára utalva. Ígérete szerint az uborka miatt élénkíti és frissíti a tekintetet. Én ebben nem hiszek, s nem is tapasztaltam. Az illata meglepően kellemes, nem mondanám, hogy 1:1-ben uborka illata van, de valóban van egy friss, uborkás jellege. A keféje elég nagy -főleg, hogy az utóbbi időben egy kifejezetten kicsi fejű spirált használtam-, így még most is többször előfordul, hogy összekenem vele magam. Mint ahogy a lenti képen is láthatjátok, picit sok festéket vesz fel, így érdemes a felesleget lehúzni. A kefe formája nem volt ismeretlen számomra, volt már hasonlóm, nekem nagyon kényelmes használni. A pillákat szépen szétválasztja,  már egy rétegben is szép eredményt lehet vele elérni. A színe nagyon szép, mély fekete, el sem tudom képzelni, hogy milyen lehet a "feketébb" verzió. Egész nap tart, nem morzsálódik, ha véletlenül megdörzsöltem a szemem, akkor sem lett semmi baja, ennek ellenére mégis könnyű lemosni. Nagyon megszerettem, mióta megérkezett, nem is használtam másik spirált.


Kattints a képre a nagyobb méretért
Spirál nélkül - Egy réteg - Két réteg
Végül egy rúzs is került a csomagba a Kate vonalból. A nude rúzsok barackos színű tokot kaptak, fehér feliratot, s a fém részek ezüst színűek. Szerintem nagyon fiatalos lett az összhatás. Tudjátok rólam, hogy sokáig nem nyitottam a rúzsok felé, de az utóbbi időben több sikeres próbálkozásom is volt, így nagyon vártam, hogy ez mennyire fog tetszeni. A színe nagyon tetszik, nem sokkal tér el az ajkaim eredeti színétől, de ad egy kis pluszt. Első alkalommal ajakápoló nélkül vittem föl, de így nagyon kiemelte a száraz részeket. Ez nem volt túl meglepő, hiszen van a kollekcióban egy ajakápoló is, nyilván nem véletlenül. Ha ajakápolóra viszem föl, nagyon könnyen siklik, s így van egy enyhe fénye is. Tartósságát átlagosnak érzem, egy-egy óvatos ivást kibír, de evés után mindenképpen újra fel kell vinni. 



A spirál és a rúzs is nagy kedvencem lett, a körömlakkot nem igazán értem, hogy miért nem működik rajtam, hiszen eddig sehol sem olvastam hasonló problémáról. Mivel hamarosan közelegnek a Glamour-napok, így a rúzsból még lehet, hogy beszerzek egy másik árnyalatot is. 

Próbáltatok valamit a Rimmel újdonságai közül? Mennyire vált be nektek?


8 megjegyzés:

  1. Egyre inkább szükségét érzem egy ilyen nude Rimmel rúzsnak - remekül áll ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes tenni velük egy próbát, nekem nagyon bejött. :) Köszönöm. :)

      Törlés
  2. Én most inkább a sötétebb rúzsokra vagyok rákattanva, ezek közül pedig most mindegyik elég világos, úgyhogy nem vágyom rájuk, de a szempillaspirálra szerintem beruházok a Glamour napokon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg szeretnék rájuk kattanni, de nyuszi vagyok hozzájuk. :D De meg is értelek, mert szuperül áll neked. :) A spirál szuper választás. :)

      Törlés
  3. A nude nem az én színem, most is bogyópiros a szám :) A nude rúzs rajtam olyan, mintha nem lenne szám, mindig anyámnál köt ki, ha olyat veszek. A lakk színe szép, lehet rá leveleket nyomdázni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ilyesmin gondolkoztam a lakkal kapcsolatban, az hátha eltakarja a buborékokat.
      Annyira irigyellek, amiért ennyire tudsz színeket viselni az ajkadon. :) Nekem még kell hozzá egy kis idő, de szépen lassan, lépésenként haladok. :)

      Törlés
  4. Még nem próbáltam semmit az újdonságok közül, viszont ezt a szempillaspirált már én is kinéztem magamnak, most a Glamour napok alkalmával szeretném beszerezni, mert egyszerűen elbűvölt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, sikerült lecsapnod rá, mert szuper kis darab. :) Mióta megvan, hanyagolom a többit. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...