Soft Shades by OPI

szerda, szeptember 16, 2015 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Az OPI lakkok számomra mindig is ikonikusnak tűntek,  de sokáig féltem is tőlük, mert tartottam attól, hogy a kép, ami a fejemben létezik a márkáról, egy rossz választás miatt szertefoszlik. Május elején azonban megtört a jég, hozzám került egyszerre négy lakk is, melyek a Soft Shades by OPI kiadás részei. Amit tudni kell ezekről a színekről, az az, hogy tipikusan olyan árnyalatokat tartalmaz, amit el tudunk képzelni a körmeinkre azon a bizonyos nagy napon. 

Még mielőtt a lakkokról írnék bővebben, azt még elmesélem, hogy miért is lettek ezek a lakkok számomra nagyon emlékezetesek. A történet nagyon rövid, ugyanis hétfőn megkaptam a lakkokat, s még azon a héten csütörtökön meg is kérte a kezem a Vőlegényem. :) Úgy látszik, szerencsét hoztak. ;)
Az Put it in Neutral egy nagyon visszafogott, tökéletes árnyalatú rózsaszín. Finom, légies és nőies. A fedése számomra gyenge, a körmeimen három rétegben láthatjátok, de még így is átsejlenek a körömvégek. Persze, akinek szép, hosszú és  szabályos körmei vannak, azon még szépen is mutathat, de az enyémek sajnos nem ilyenek. A száradási ideje egyébként szuper, s ez a következő három lakkra is igaz. Szép fényesre szárad, a képen is fedőlakk nélkül láthatjátok.


Az Act Your Beige egy nagyon szép fehér lakk, de sajnos ebből is több réteg kell, mert szintén gyengén fed, s hajlamos foltos lenni, így a körmeimen négy rétegben látható.



A The Silver's Mine! fedésével már nincs probléma, kettő réteg elég belőle. Sajnos csíkoz egy kicsit, de mivel gyöngyházas, így erre lehetett számítani. Az állaga nagyon szuper, könnyen el lehet oszlatni a körmökön. A színe nagyon érdekes, a legtöbb esetben ezüstös, de néha megcsillan egy kicsit bronzosabb árnyalat is benne.




Az én nagy kedvencem a Make Light of the Situation lett. Imádom, ha valamilyen formában csillámok vannak a körmömön, napos időben különösen nagy kedvencem.  Nagyon szépen terül, s már egy rétegben is látványos hatása van. A lenti képeken két rétegben került a Put it in Neutral fölé.







Önmagában, három rétegben

Mindegyik három rétegben a fenti sorrendben


Szeretitek az ilyen színeket? Melyik a kedvenc OPI lakkotok?


12 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen finom színeket, de a jól fedő lakkokat még jobban szeretem. :D Sajnos nekem sincsenek olyan szép körmeim, hogy jól mutatna rajtuk egy ilyen "sheer" lakk. Az utolsó viszont nagyon tetszik. Nincs sok OPI lakkom (kb. 4 darab) de azokat nagyon szeretem és elégedett vagyok velük. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az utolsó lett a kedvencem, mert sajnos én is "hozott anyagból dolgozok". :D

      Törlés
  2. A 3.at kivéve mind tetszik. Valamiért a gyöngyházas lakkokat nem szeretem.
    Gratulálok! Sok boldogságot kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Bogi. :)
      Nekem sem nagy kedvencem, pont a csíkos hatás miatt. :(

      Törlés
  3. Én nem szeretem az ilyen lakkokat, ennél én feltűnőbbre vágyom. :D
    Az a lényeg, hogy neked tetszenek és ezúton szeretnék sok boldogságot kívánni és gratulálni az eljegyzéshez. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen. :)
      Én nagyon kicsapongó vagyok ilyen szempontból, sokszor a nagyon finom színekre vágyom, aztán jön egy éles váltás és jöhetnek a dögös színek. :)

      Törlés
  4. Nekem is van hasonló, egy barack színű, egyszerűen muszáj rá fehérrel nyomdázni, mert átlátszik. Nagyon nem vagyok oda az OPI lakkokért, bár két éve sokat vettem belőlük, rajtam nem tartósabbak, mint a többi lakk, bár az ecset az tuti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt vettem észre magamon, hogy a lakkok tartóssága legjobban a körmünktől függ. Van olyan lakkom, akit mindenki imád, hogy mennyire tartós, rajtam meg egy óra múlva már csúnya volt, de mióta erősebben a körmeim, javult a helyzet, így simán rajtam van 3 napig.

      Törlés
  5. UU, ez az utolsó valami eszméletlen szép. Azzal a gyönyörű rózsaszínes árnyalattal is el tudom képzelni, még nincs Opi lakkom, de jaj nekem... Van egy olyan érzésem, hogy ha egyszer vásárlásra kerül a sor nem állok meg egynél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a kedvencem. :) Remélem, ha lesz OPI-d, minden tekintetben tökéletes lesz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...