BPS ezüst nyomdalakk

kedd, október 06, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Néhány hete új nyomdalakkok jelentek meg a Born Pretty Store oldalán, s mivel nagyon kíváncsi lettem rá, gondoltam első körben csak egyet rendelek, s ha az beválik, akkor még rendelek pár színt, hiszen jó nyomdalakkot találni nem könnyű. Ha jól tudom összesen 19 színben elérhető, s a kínálatban a teljesen alap színektől (fekete, fehér, ezüst, arany) kezdve az egészen színesekig (piros, kék, zöld, sárga stb. ) elég sok megtalálható. 

Az arany és az ezüst között gondolkoztam, de inkább biztosra mentem, s az ezüst mellett döntöttem, mert kicsit tartottam attól, hogy az arany túl sárgás lenne. 

Mint látjátok az üvegen, az enyémről lemaradt a címke, így mindkét oldalán csak a lakkot láthatjuk. 15 ml lakkot kapunk teljes áron, mely teljes áron $8, de most akciósan $4,59. Ha közelebbről megnézzük az üveget azt láthatjuk, hogy olyan a lakk, mintha rengetek apró kis szemcséből/csillámból állna. Ez így is van, s ez főleg akkor észrevehető, amikor a felesleget takarítjuk le a körmünk környékéről, így emiatt mindenképpen ajánlom, hogy valamilyen lehúzható lakkot kenjetek a körmötök melletti bőrre. Én jelenleg a S-he lehúzható alaplakkot használom erre a célra, míg nem találok jobbat.
Az állaga viszonylag sűrű, de nem annyira, hogy kenni ne lehetne, a fenti képen láthatjátok is 1(!) rétegben felkenve. Elég gyorsan szárad, így főleg a sekélyebb minták esetén érdemes nagyon gyorsnak lenni vele, hogy minden részlet meglegyen. Amikor kézbe fogtam az üveget, rögtön eszembe jutott, hogy a BP-L013 lemezén van egy háromszöges minta, s már láttam is a szemeim előtt, ahogy ez a lakk felkerül a Morgan Taylor Making Waves árnyalatára. 

Nagyon elégedett vagyok ezzel a lakkal, kellemes csalódás volt egy korábbi nyomdalakkjuk után, így nagyon valószínű, hogy hamarosan valamelyik másik színt is megrendelem. Ha megtetszett nektek, ITT megtaláljátok. Ha teljes árú terméket szeretnétek megrendelni, az alábbi kódot használva 10 % kedvezményt kaptok.

Mit gondoltok róla? Tetszik valamelyik szín nektek is? Hol szoktatok nyomdalakkot venni?


8 megjegyzés:

  1. De szép ez a manikűr, őrült jó a minta!!! Én elvagyok a metálos Moyrákkal, Colour Alike lakkal szoktam még nyomdázni meg mindennel, ami pigmentált, Rimmel, Opi, Moyra, Golden Rose márkákkal többnyire. MdU nyomdalakkom van és Essence, azok egész jók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A metál Moyrákra annyira kíváncsi vagyok, de mire rászánom magam, hogy elmenjek a boltjukba, már rég elköltöm az ilyesmikre szánt havi keretet. :D De remélem, eljön majd az ők idejük is. ;)
      Köszönöm szépen, ez a minta most nekem is nagyon bejön. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez a szín, már egyedül felkenve is nagyon jól mutat.
    El tudnám képzelni fekete alapon is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok egy "kékes" lány, de nagyon szuper színe van ennek a lakknak, nem is tudom hirtelen, hogy már hányszor volt rajtam, de már a blogon is többször előkerült, ami nem véletlen. ;)
      Nekem is megmozgatta a fantáziám ez a minta+lakk, így biztos, hogy elfog még kerülni más alappal is. :)

      Törlés
  3. A manikűr szuper lett!
    Jó ez a lakk, de én drágállom. A metálos Moyrákkal tökéletesen lehet nyomdázni, így én annál drágább ezüst-arany nyomdázólakkot nem vagyok hajlandó venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm PAncsi! :) Egy Moyrához viszonyítva tényleg drága, főleg teljes áron, de mivel bevált, így bátrabban próbálkozok még más színnel is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...