Dm Life Book

szombat, október 31, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Bizonyára a legtöbben hallottatok már a Dm legújabb törzsvásárlói ajánlatáról, mely egy szuper Life Book. Hogy mi is ez pontosan? Egy olyan "kis" füzet, amiben minden fontos dolgot egy helyen tudsz vezetni, így vége a mindent elborító jegyzetlapoknak, külön kis noteszeknek. Amikor először megláttam a Dm magazinban, nagyon megtetszett az aranyos borító, de nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen az elrendezése, s amikor először be tudtam szorítani az időmbe, el is mentem megnézni a Dm-be. Mivel nekem nagyon tetszett, így el is hoztam, s arra gondoltam, gyorsan meg is mutatom Nektek, hogy meg tudjátok nézni. Ha tetszik, érdemes sietni, hiszen mint minden törzsvásárlói ajándék, ez is limitált! Nem teljesen ajándék, hiszen 100 pont + 999 Ft az ára, de ha van ennyi pontunk, szerintem abszolút megéri. :)
A borító nekem önmagában is tetszik...
...  de fel is dobhatjuk a négy évszaknak megfelelő előlapokkal.





A Teendők/Bevásárló lista lapok perforáltak, így szépen ki lehet tépni, s magunkkal vinni. Mindkét oldalán van nyomtatva, így egy kis cetlin tudjuk vezetni az aznapi teendőinket, s a bevásárló listát is. S aztán nagy örömmel lehet pipálni. ;)


Rengeteg jegyzetlap található benne, így még talán nekem is elég lesz egy évre. :D
Aranyos matricákat is találunk benne. Ezekből egy ív van, szóval ezt lehet, hogy még bővíteni fogom.



Nekem nagyon tetszik, szuper az elrendezése és a minták is aranyosak. Alig várom, hogy 2016 legyen, s elkezdjem használni. :)

Mit gondoltok róla? Ti lecsaptok rá? 


8 megjegyzés:

  1. Csinos :) Szerintem én elfelejteném fellapozni. Még diákként volt határidőnaplóm, most már csak falinaptár van és egy cetli a teendőkkel, vásárolnivalókkal.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik be fogom szerezni tuti 😜😜💓💓

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos :) Én elég hamar fel szoktam adni a határidőnapló vezetést, mert amit eltervezek, azt mindig megszegem :) Hadilábon állok a határidőkkel, inkább spontán tipus vagyok. Viszont a kislányom számára kiváló ajándékötlet, mert imádja az ilyen csajos-kincses füzeteket :) Szerintem én is beváltom rá a pontjaimat!

    VálaszTörlés
  4. Jajjjj annyira szép :D
    Már bánom, hogy kiváltottam a rimmel csomagot és így most nincs elég pontom. :D

    VálaszTörlés
  5. Jaj ez nagyon édes, lehet megpróbálok én is beszerezni egyet. :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon aranyos, bár nekem szerintem kicsit nagy, ennél egy mérettel kisebbet szoktam venni (bár a jegyzet helye az mindig kevés mindenhol :D)

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Több üzletben kerestem, de mindenhol elfogyott, tudnátok segíteni, hogy melyik üzletben van még?
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  8. Szia, nekem múlt héten sikerült beszerezni az újpesti stop-shopban.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...