Glamour-napok megfontoltan

szerda, október 21, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Az mostani Glamour-napokra teljesen máshogy készültem, mint korábban. Eddig mindig úgy indultam neki, hogy a listámra felvettem azokat a dolgokat, főleg sminktermékeket, amik év közben megtetszettek, de nem voltak nélkülözhetetlenek. Általában továbbra is meglettem volna nélkülük, de lássuk be, az 50 % túlságosan is csábító tud lenni. Ami arra biztatott, hogy a kozmetikai részleget most hagyjam ki, az az volt, hogy nagyobb kiadások vártak rám ebben a hónapban, ugyanis a telefonom már régóta nem volt az igazi, megérett nagyon a cserére, így azt is most intéztem, ha már a kiszemelt darab pont akciós volt és még kuponom is volt hozzá. Régi vágyam volt egy jó kis kávéfőző is, így ezt is kipipáltam a listámról, szintén kuponnal, így valóban sikerült spórolni néhány ezrest. :)

Idén nem készültem szigorú listával, hiszen csak néhány ruhára volt szükségem, de azokat nem szeretem túlságosan előre kinézni, mert sokszor csalódtam már amiatt, hogy a honlapon teljesen máshogy nézett ki vagy nincs belőle méret.

Amire nagy szükségem volt, az egy nagy és meleg sál, valamint egy pár kesztyű. A sálra a C&A-ban találtam rá, kb. 4500 Ft volt a teljes ára, amit bár sokallottam egy picit, de a 20% kedvezménnyel már barátságosabb volt. Jó nagy, de szerencsére nem négyzet alakú, így jobban el tudom rendezgetni a kabát alatt, nagyon puha és meleg. A kesztyű F&F, 3500 Ft körül volt az ára, s a címke és az illata alapján bőr. Nagyon kényelmes, jól mutat felvéve, remélem, sokáig jó barátok leszünk (állandóan elhagyom a kesztyűket).
A basic darabokat szeretem ilyenkor beszerezni, mert ezekre általában nincs kedvezmény máskor. A H&M-ben feltöltöttem a zoknis fiókom, az 5 darabos csomag itt kb. 2000 Ft, ami eleve elég jó ár, de így még jobban megéri. A sötétkék hosszú ujjú póló C&A, meglepően kellemes anyaga van és kb. 2500 Ft a teljes ára. Pár hete már beszereztem belőle egy másik színt, de mivel télen ezekből sosem elég, így jött egy másik is. 
Összesen két kozmetikai kupont használtam fel. Az egyik a Müller kupon volt, amit a Catrice lakkszárító cseppjeire használtam fel, a másik pedig a Dm 50%-os Astor kupon volt, amiből megvettem a gyors száradást ígérő fedőlakkjukat. Már nagyon régóta szerettem volna kipróbálni, de végre eljött az ő ideje is. Ami talán feleslegesnek mondható a vásárlásból, azok a fülbevalók, melyek a C&A-ból vannak. A három pár volt összesen 1790 Ft, s régóta szerettem volna már hasonlót.
Amiről külön kép nem készült, az a Lidl-ből származó sportnadrág. Nagyon kellemes anyaga van, hosszú szára, s teljesen fekete, így a képeken semmi sem látszódott belőle. Erre nem volt kupon, de így is nagyon jó áron volt (kb. 2500 Ft).


Ti voltatok Glamour-napozni? Mit sikerült beszerezni? Listával mentetek, vagy csak ami megtetszett éppen?


2 megjegyzés:

  1. Hatalmas gratuláció illet, amiért sikerült ilyen visszafogottnak és megfontoltnak maradnod! <3
    Remek dolgokat szereztél, a kesztyű első látásra megtetszett nekem is.Legyetek sokáig hű társai egymásnak! :)

    VálaszTörlés
  2. Voltam Glamour napozni, és hát... jól bevásároltam, na :D (sok-sok ruhát vettem, de mentségemre szóljon, hogy nagy szükségem volt már erre, meg a ruhatáramnak is :D)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...