Inspiráció #89

hétfő, október 05, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Egyre inkább magába szippant az ősz, s én egyre inkább jól érzem magam a konyhában, főleg a sütő környékén. Mindig is szerettem sütni, de mióta diétára kényszerültem, inkább nem kísérleteztem, mert az a néhány próbálkozás nem volt nagy siker, hiszen semminek sem volt a megszokott íze. Az utóbbi 1,5-2 hétben azonban ismét előszeretettel próbálkozom, s úgy tűnik, most inkább több, mint kevesebb sikerrel. Így heti több alkalommal is finom illat terjed a lakásban, kikapcsolódok, s mindig van valami egészséges finomság uzsonnára. Ti szerettek sütögetni? :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Találtatok kedvencet? Milyen terveitek vannak erre a hétre?





8 megjegyzés:

  1. Szép az a frizura, sosem tudnám így besütni magamnak. (Kellene egy kúpvas.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig feladom. :D Hajvasalóval szoktam próbálkozni, de az a baj, hogy reggel nincs erre időm, ha este megcsinálom, akkor meg katasztrófa maradna reggelre. :D Vagy egy fodrász itthonra. ;)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon szépek. ♥ Ha lesz egy szusszanásnyi időm, szeretnék megpróbálkozni velük. :)

      Törlés
  3. A kavicsok és a dekoráció nagyon tetszenek. A cica milyen cuki már! *.*
    Az outfit nálam is szerepelt korábban, nagyon tetszik ez a romantikus felső a vagány dzsekivel. :)

    Szép Hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, hát ez a heti cuki eszméééletlen! :) Jó, persze az outfit is ott van a szeren, de na :) az nálam a best of :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor a cukikat választom, mindig eszembe szoktál jutni. :) Szóval most is siker! :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...