Lakásból otthon #1

szombat, október 24, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Amióta külön lakásba költöztünk, folyamatosan azon kattog az agyam, hogy mivel lehetne otthonosabbá tenni  a lakást, de persze csak olyan dolgok jöhetnek csak szóba, ami valamilyen dekoráció, hiszen béreljük a lakást. Figyelembe kell venni ilyenkor azt is, hogy a mostani lakásban is jól mutasson, de ha végre saját otthonunk lesz, oda is tudjuk magunkkal vinni, s így ezen a vonalon indultam el. 

Kb. 2-3 hete sütőformáért mentem el a közeli bevásárló központba, de ha már ott voltam, gondoltam szétnézek a KIK-ben is. Éppen aznap pakolták ki a karácsonyi termékeket, amikre bár először csúnyán néztem, hiszen október eleje volt, de végül találtam néhány dolgot, ami nagyon tetszett, s egy kis idő után sikerült leszűkíteni a kört négy termékre.


A hidegebb hónapokban nagyon szeretem, ha ég néhány gyertya, amikor itthon vagyunk, mert sokkal melegebb hangulata van így a lakásnak, s akik fázósak, mindent megtesznek, hogy kicsit jobban érezzék magukat. Ez az üveg gyertyatartó belül arany festést kapott, de ahogy a képen is látjátok, pöttyökben kimaradt a festés, s így átlátszik rajta a gyertya fénye. Kívül havas erdő borítja, szerintem nagyon hangulatos.


A fehér tálkát már kerülgettem egy ideje, mert nem tudtam eldönteni, hogy mire is használnám. Jelenleg a kedvenc rúzsok és mono szemhéjpúderek laknak benne, de az első napokban ékszereket tettem bele. Valószínű, hogy veszek majd még belőle, mert nagyon jól mutat, ráadásul mártogatós szószoknak is kiváló. :)

Tavaly volt az első kettesben töltött karácsonyunk, így díszeink is csak azok vannak, amiket akkor vettünk. Nagyon szerettem volna már akkor is valamilyen tobozos díszt, de akkor sehol sem találtam szépet, így amikor megláttam ezeket, már raktam is a kosárba.
A hűvösebb idővel együtt megjött a sütögetős kedvem is, így egy kekszes doboznak nem mondhattam nemet. :D Nagyon jól néz ki, s már alig várom, hogy telepakoljam valami finom, karácsonyi, diétásított finomsággal.


Mivel ilyen bejegyzés még nem volt a blogon, így nagyon érdekelne, hogy mit szóltok hozzá, s örülnétek-e, ha lenne folytatása. :)
Ti hol szoktatok lakásdekort vásárolni? Vettetek már valamit a téli hónapokra?


4 megjegyzés:

  1. Örülök a cikksorozatnak, de eléggé behatárolja a díszítést, ha pl. nem fúrhatsz fel semmit a falra.
    Gyertyák, mécsestartók nálunk is vannak, de eléggé félek a tűztől, szóval inkább csak akkor égetem őket, ha oda tudok figyelni. Menő még az ünnepi asztalterítő, ablakdekor, ahhoz sem kell fúrni. Az asztaldísz nálunk nem sokáig bírja, mert eléggé sokszor kell asztalt törölni, inkább a komódra teszek ilyesmit.

    VálaszTörlés
  2. az a mécsestartó nagyon szép! :) a fehér tálka nekem is megvan, én a kedvenc fülbevalóimat és medáljaimat tartom most benne, de szerintem veszek még egyet, mert tényleg nagyon szép és jól kihasználható. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik ez a poszt, jöhet a folytatás :) A Kiket én is nagyon szeretem, mindig találok valami kis apróságot, ami feldobja a napom :)A mécsestartót én is megnézem magam, ha legközelebb Fehérváron járok. A sütis dobozzal szemeztem legutóbb, de annyi dobozom van már, hogy nem kéne újabbat venni. Nekünk még nincsenek karácsonyi díszeink, mert hiába vagyunk együtt 10 éve, éltünk együtt 6 évet, de mindig a családjainkkal töltöttük külön-külön a 24-25-ét, De most már, hogy házasok vagyunk, illenék majd egy karácsonyfa itthonra :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, gyönyörű ez a mécsestartó! :) Egyébként igen, szívesen olvasnék még hasonló bejegyzéseket. Ritkán vásárolok ilyesmit - egyelőre még nincs saját lakásom, még mások a preferenciák -, pedig imádom a karácsonyt :) de nézegetem őket igen gyakran, ahol megtetszik valami, ott fogok vásárolni szerintem, ha aktuális lesz :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...