TESZT | Avon Advanced Techniques BB Absolute Perfectiont termékcsalád

csütörtök, október 29, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


A hajápolás nem először kerül elő a blogon és nem véletlenül, ugyanis nekem nagyon fontos, hogy a hajam egészséges és erős legyen, hiszen ha ezek megvannak, akkor jó tartása és szép fénye lesz. Az utóbbi 1,5 hónapban az Avon egyik új termékcsaládját, a Advance Techniques Absolute Perfection BB-t próbálgattam, s többnyire elégedett is vagyok vele, így nektek is mesélek róluk egy kicsit.

Mivel heti 2-3 alkalommal mosok hajat (mert viszonylag gyorsan zsírosodik), s számomra ez elég macerás, így nagyon fontos, hogy a samponom jó legyen. Amit én elvárok egy sampontól, hogy jól tisztítson és ne szárítsa a hajam, s ezeknek ez maximálisan eleget is tesz. Nagyon jól habzik, s már egy mosással is teljesen tiszta lesz a hajam. 
A balzsamnak nagyon krémes állaga van, kb. egy diónyi mennyiséget szoktam a hajamra tenni heti 1-2 alkalommal, mert a pakolással felváltva használom. Néhány percig a hajamon hagyom, majd kiöblítem. Szerencsére egész könnyen kijön a hajból, így nem kell percekig ezzel foglalkozni. Használata után a hajam sokkal könnyebben kifésülhető és formázható lesz. 

A termékcsaládban két pakolás is van, melyek közül a tubusos verziót nem kell kiöblíteni. Az ilyen termékeknél mindig az a félelmem, hogy zsírosítani fogják a hajamat, de szerencsére ennél ezt nem vettem észre. Akkor szoktam használni, amikor hajmosás után csak balzsamozok, mert szépen kiegészíti a hatását, viszont önmagában nem érzem elég táplálónak az én hajamon. Az állaga ennek is nagyon könnyed, nyom nélkül bele lehet dolgozni a haj alsó részébe.



A hajápolásban mindig is nagy kedvenceim voltak a pakolások, így nagyon kíváncsi voltam erre is. Az állaga krémes, de kicsit olyan zselés hatású. Kb. 1,5 diónyi mennyiséget szoktam belőle használni, heti egy alkalommal, majd kb. 5-10 percig rajtahagyom, s nagyon könnyed, könnyen kifésülhető, fényes és jól kezelhető hajat kapok. Ez számomra azért is nagyon fontos, mert a hajam göndörödik és száradás után nagyon rendezetlen és szöszös hatású.


Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a termékcsaládot, mert általában ha egy termék túl sokat ígér, akkor az nem szokott beválni, ezek között viszont nagy kedvencekre leltem. Ha csak két dolgot vehetnék újra, akkor a sampon és a pakolás lenne az.

Mi a kedvenc hajápolótok mostanában?


2 megjegyzés:

  1. A hajhullásom miatt hónapok óta egy gyógyszertári koffeines sampont használok, viszont úgy érzem besokallt tőle a fejbőröm. Ezért próbálkozom ezzel-azzal, főleg minta termékekkel (Dove, Loreal), de valahogy semelyiket nem érzem jónak. Próbálkoznék az Avonnal is, de általában agyon vannak illatosítva, ez a BB verzió milyen illatra (mármint mennyire erős az illata)?

    VálaszTörlés
  2. A Macadam olaj a kedvenc hajápolóm, de egyébként Pantene sampont használok épp, amivel szintén elégedett vagyok, jó a hajam tartása és nem is lapul le egyáltalán :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...