TESZT | Avon zuhanyzás közbeni testápoló

péntek, október 09, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

A zuhanyzás közeben használható testápolókkal még tavaly tavasszal/nyáron ismerkedtem, s rögtön nagy kedvenceim lettek. Ezen a nyáron szinte végig nélkülöztem őket, mert a téli hónapok során annyi testápolót sikerült felhalmoznom, hogy finoman szólva sem lett volna indokolt bármilyen testápolót vásárolnom, de az Avonnak köszönhetően mégsem kellett nélkülöznöm a testápolók ezen típusát, hiszen nemrég náluk is megjelent a saját verziójuk, s lehetőségem nyílt tesztelni.

A Skin So Soft vonalhoz tartozó testápoló termékben én még nem csalódtam, így most is nagy elvárásokkal kezdtem neki a tesztelésnek. 
A csomagolása letisztult, fehér színű, jó minőségű műanyag. A kupakot könnyű felpattintani, még vizes kézzel sem okoz problémát, ennek ellenére utazásnál sem hiszem, hogy problémát okozna, mert jól zár.  

A testápoló is fehér színű, kellemesen sűrű, krémes állaga van. Hihetetlen, hogy mennyire kevés is elég belőle, kb. 1-1,5 diónyi elég teljes testre. Az illata púderes jellegű, használat közeben erőteljesen érezhető, de a bőrön nem marad meg sokáig.  Mivel nem kifejezetten nőies illat, így akár a párunk is nyugodtan használhatja. Nagyon könnyen lemosható, s még a hűvösebb időszakokban is minimum egy napig hidratált marad a bőröm a használata után. Lemosás után semmilyen réteget sem hagy a bőrön, így törülközés után már lehet is öltözni.
Hidegebb időszakban azoknak ajánlanám, akiknek ilyenkor is inkább a normál bőrtípushoz közelít a bőrük, akiknek nagyon ki szokott száradni a bőre a hideg és a fűtés hatására, azoknak inkább majd a következő tavaszi-nyári időszakra tudom javasolni.

A jelenlegi katalógusban normál áron, 1299 Ft-ért kapható.

Szeretitek a zuhanyzás közbeni testápolókat? A hideg hónapokban milyen testápoló a kedvencetek? 


8 megjegyzés:

  1. Jók ezek a termékek, főleg télen, amikor eléggé lusta vagyok testápolózni. De régen láttam Avon katalógust, mióta nem nőkkel dolgozom, hiánycikk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Megkérdezhetem hová való vagy? Esetleg megoldható lenne hogy láss rendszeresen katalógust. Asztalos Katalin

      Törlés
    2. Online is meg lehet nézni a katalógust, sőt már rendelni is lehet így. Elvileg a területeden lévő tanácsadónőtől tudod átvenni a csomagot, de pontosan nem ismerem, nálunk Anyukám a beszerzőforrás, ha nem tesztelésre érkező termékről van szó. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szia! Online katalógust szoktál kapni?
      Facebook-on fent vagy? Ott egyszerűbb lenne beszélni. Eltudnám mondani a lehetőséget hogy hogyan tudnál minden hónapba katalógushoz jutni.

      Törlés
  3. Online szoktam katalógust nézni, ha kell valami és akkor berendelek csomó mindent. De ha nem kell semmi, akkor nem nézegetem a katalógust, nem is szeretem a neten nézegetni. A net szerint a legközelebbi tanácsadónő 30 km-re van. Akitől rendelek, nem vagyunk napi kapcsolatban és csak autóval tudjuk egymást megközelíteni, nem ideális ez a helyzet. Sokkal jobb volt, mikor a melóhelyen volt katalógus, körbeadtuk és nem volt gond, hogy jaj, hogyan is vegyem át a cuccot. Most meg kb. minden rendelésből hiányzik valami, nem érkezik meg, úgyhogy eléggé el is ment a kedvem. A másik cég meg, az Oriflame, annak a területi képviselőjéhez fut be minden új ember, rendkívül erőszakos, egy db spirált akartam, erre kiakadt, hogy miért nem lépek be, hát nem akarok olcsóbban vásárolni?? Hogy lehet az? Ráadásul ott sem jöttek meg a termékek. Ha nem lenne ez a tanácsadónőrendszer (ráadásul képzetlen a többség ez irányban), simán lehetne netről rendelni, nem is haboznék. Na, mindegy, ez legyen a legnagyobb problémám.

    VálaszTörlés
  4. Én úgy szoktam csinálni azzal aki messzebb lakik tőlem hogy postán küldök neki katalógust. Facebook-on leírja nekem mi kellene és mikorra és én utánvéttel postára vagy házhoz elküldöm neki a csomagot. Tehát te a postásnak kifizeted a pénzt és átadja a csomagot. Ennyi. Tőlem Németországból is rendelnek havonta 20,000 forintért.

    VálaszTörlés
  5. Mint zuhanyzás közbeni testápolót még soha azelőtt nem próbáló először naivan azt gondoltam, hogy ez egy tusfürdő, ami habzik, de hidratál. Hát nagy koppanás volt, mikor rájöttem, hogy ez nem így működik :D A termékből nem vesz el, csak valahogy furcsa volt amikor kentem, kentem, de nem habzott... :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...