5 őszi szett minden alkalomra

péntek, november 13, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Hétvégén kicsit átnéztem a szekrényem tartalmát, s miután ismét rájöttem, hogy elég kevés ruhám van, nekiálltam összeállítani egy listát, hogy miket kellene vennem. Általában nem szoktam előre kinézni konkrét darabokat, de most úgy gondoltam, hogy kicsit körbenézek a boltok oldalain, hogy tudjam, nagyjából hol, mire számíthatok. Ezután arra gondoltam, megpróbálok összeállítani a kinézett darabokkal egy-egy szettet, mert jártam már úgy, hogy nagyon megtetszett valami, de végül azóta is csak a szekrény alján foglalja a helyet, mert nem tudom mivel párosítani. S ha már megvoltak a összeállítások, megmutatom őket nektek is, hátha találtok köztük Ti is kedvetekre valót, vagy esetleg tippet tudtok adni, hogy mit lenne még érdemes beszerezni. :)




1., 2., 3., 4., 5., 6., 7.
Egy átlagos hétköznapon a kényelemre teszem le a voksom, s ehhez leginkább basic darabokat kombinálok, mert reggel minden perc számít, s így nem kell sokáig a szekrény előtt állni tanácstalanul. 
1. , 2. , 3. , 4. 
Múlt hétvégén, s még a napokban is csodaszép, napsütéses idő volt, ami tökéletes egy nagy sétára, vagy egy rövidebb kirándulásra. Most már inkább egy kabátot választanék a mellény helyett, de a lényeg, hogy egy kényelmes összeállításban is érezhetjük magunkat jól. :)

1., 2., 3., 4., 5.
Vannak napok, amikor jól esik, vagy az aznapi teendőink megkövetelik, hogy elegánsan öltözzünk fel. Azt szerintem már észrevettétek, hogy jobban kedvelem a kevésbé színes darabokat, így itt is leginkább alapdarabokat kombináltam, s egy kis ékszerrel dobtam fel.

1., 2., 3., 4., 5.
Nincs is jobb, mint egy csajos este, amikor végre össze tudjuk egyeztetni a Lányokkal, hogy elmenjünk együtt egy filmre, s utána beülünk valahová vacsorázni vagy sétálni egyet a városban, akár forralt borral a kezünkben. :)
1., 2., 3., 4.


Nagyon jók tudnak lenni a kuckózós esték, de néha nagyon jól tud esni kicsit kicsípni magunkat, s a Párunkkal elmenni egy étterembe vacsorázni, vagy megnézni valamit a színházban. 

Ti milyen darabokat éreztek mostanában nélkülözhetetlennek? 


10 megjegyzés:

  1. Ha jön az ősz, akkor sapka tetején pompom, sportos, minden mennyiségben jöhet!!!! Jaj és nagyon jó szetteket válogattál össze, a táskák azok nagyon nagyon a szívem csücskei!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, én sapkában sajnos nagyon rossz vagyok. :( Tudom, hogy kellene, mégis egész nap a táskában hordom. :D Örülök, hogy tetszenek. :)

      Törlés
  2. A napokban szereztem be két fekete hosszú ujjú felsőt, egy lila kardigánt illetve egy barna kötött kardigánt. :)
    Szükségem lesz még egy téli fekete csizmára illetve egy új kabátot is szeretnék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te is haladsz azért a frissítéssel. :) Én még csak bokacsizmáig jutottam, de a csúszós, hideg időre mindenképpen szeretnék egy lapos, hosszú szárú fekete csizmát. :)

      Törlés
  3. Ezek mind nagyon jók, nekem is hasonló a stílusom. A hétköznapi, irodás és mozis nekem ugyanolyan, felvehetek bármit, nem kötnek bele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk sincs szerencsére megszabás az öltözködésben, de nekem néha olyan jól tud esni egy kicsit elegánsabbra venni. Persze ha kötelező lenne, már biztos, hogy nem érezném így. :D

      Törlés
  4. Nagyon szuper dolgokat válogattál össze, kifejezetten tetszik hogy mindenhez van link is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek. Gondoltam, hogy jól fog jönni a link, nekem is sokszor van olyan, ha látok máshol valamit és megtetszik, de nincs hozzá link, akkor képes vagyok sokáig keresgélni. Persze általában hiába, mert annyi márka van már és annyi termékkel, hogy nem könnyű azt a darabot megtalálni.

      Törlés
  5. Az a bordó-fekete táska csodás! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...