Inspiáció #92

hétfő, november 02, 2015 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments

Egy rövid, még kicsit gyógyulós hétvége után nem is olyan könnyű útnak indulni, de nagyban megkönnyíti a lépteimet, hogy tudom, várnak rám szuper dolgok ezen a héten. Nagy reményeim is vannak, főként egészség téren, szóval ha tudtok, szorítsatok nekem egy picit szerdán délután. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1




Szép hetet! Van kedvenc képetek? :)





7 megjegyzés:

  1. Az outfit nagyon tetszik, én is szívesen mászkálnék így, ha magasabb lennék és nem állna minden bőrkabát szörnyen rajtam... :-) A bögre nagyon tetszik, évek óta nem festettem bögrét, poharat, de idén karácsonyra szeretnék megint több csináld magad ajándékot készíteni a szeretteimnek.

    VálaszTörlés
  2. De csodálatos képek, a haj, smink, bent és kint!! A csinos outfitbe belefagynék, reggel -3 fok volt. De a táskáját elfogadnám meg a csizmát :)

    VálaszTörlés
  3. Az outfit, a bögrék és a mókus a kedvenceim. No meg a mani. Tavaly megpróbáltam elkészíteni, de nem nagyon sikerült. :D

    VálaszTörlés
  4. Nem is tudnék választani kedvencet! :D Mind tetszik valamiért! :)

    VálaszTörlés
  5. No, pont szerda délután van, szóval akkor szorítok egy kicsit :) A kedvencek a heti cuki, haj és a barkács :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...