Inspiráció #93

hétfő, november 09, 2015 Ági - Niceties in my life blog 9 Comments

Nyugtassatok meg, hogy nem csak nálam rohannak a napok. Szinte észre sem veszem, hogy eltelik egy hét, s ismét hétfő reggel van. És nem, nem csak a hétvégék rohannak. Pörgés van a melóban, mellette pedig ezernyi teendő van, amikkel nem győzök sakkozni, hogy ne maradjon ki semmi sem. A "To do" listám egyre csak nő, s kicsit úgy érzem, ennek sosem lesz vége. De most kicsit megpróbálok rákapcsolni, s amennyit csak lehet, kipipálni gyorsan. Pipálni úgyis szeretek. :D Ti hogy oldjátok meg, hogy minden fontos dolog beleférjen az időtökbe? 

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm
Tudom, tudom! Messze van még a karácsony, de szépen lassan már lehet hangolódni rá ;)

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Szép hetet! Van kedvenc képetek? :)





9 megjegyzés:

  1. Az összeset imádom, de komolyan! Eleinte próbáltam észben tartani,hogy melyik a kedvenc, aztán rájöttem, hogy mind tetszik valamiért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Jaj, ilyen velem is szokott lenni. :D Örülök, hogy tetszenek. :)

      Törlés
  2. A karkötő, a pingvin, a mani és a smink a nagy kedvenceim. Kislánykoromban nekem is olyan hajam volt, de aztán besötétedett. Pedig ha ilyen lenne sosem festettem volna be. :D Most meg már seszínű barna. :D

    Szép hetet Ági! Puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó képek mind,az a hajszín nagyon tetszik szerintetek mi a neve? Szép hetet nektek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a képekre kattintasz, eljutsz a oda, ahonnan a kép van. A leírásban csak annyi van, hogy sötétszőke, barna és vörös keveréke.
      Néha nekem is jó lenne, ha legalább kettő lenne belőlem. :D

      Törlés
  4. Amúgy az időbeosztással én is detto ,sokszor szeretnék osztódni legalább5 felé:)

    VálaszTörlés
  5. Szép az a haj! Muszáj kicsit korábban kelni, ha tudom, hogy sok a teendő, akkor rangsorolok, mi az, ami elmaradhat, mi fontos, hogy meglegyen. De ha annyi a teendő, hogy nem fér bele a napba, hajjaj, akkor nincs mit tenni, el kell végezni, ami megy, a többi meg marad másnapra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én nem bírok korán felkelni. :( Inkább este vagyok fent sokáig. Nálam is megy ez a ragsorolás, következő napra csúsztatás, akkor van baj, ha folyamatosan csúszik minden tovább, mert persze ott vannak az állandó elintéznivalók is. :/

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...