Inspiráció #95

hétfő, november 23, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Nyugtassatok meg, hogy nem csak nálam rohannak a napok. Állandóan azon kapom magam, hogy a reggeli kávé után kettőt pislantok és mehetek is aludni. De már alig várom a hétvégét, mert végre sikerül (kopp-kopp) összehozni egy csajos napot. Kell már nagyon. :) Addig is megy a sürgés-forgás, rengeteg melónk van most, de gondolom, máshol sem jobb a helyzet, szóval Nektek is kitartás. :*

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm
Nekem egy kis fény hiányzik, de így is nagyon tetszik. :)

5. Heti barkács
OMG! Mennyi gyönyörű ceruza!!! ♥

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1
Kedves Jézuska! Rád bízom a választást! :)

Szép hetet! Milyen terveitek vannak erre a hétre? :)





6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Oh, látom nem csak én vagyok értük oda meg vissza. :D

      Törlés
  2. A kicsi kaméleonok és a smink a kedvenceim. :)

    Szép hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira édesek, mikor megláttam őket, percekig csak mosolyogtam. :)

      Törlés
  3. A benti kép annyira tetszik, legszívesebben odaülnék egy könyvvel :) De eléggé parás vagyok, tuti leönteném kávéval a szép szőnyeget. Nálunk mindig én locsolok és török, amit nem kellene.
    Az outfit más nadrággal és táskával tetszene, de csakis enyhe időben, a szövetkabát minden, csak nem meleg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is én vagyok az "ügyes". :D Mindent képes vagyok kiborítani, leforrázni, beütni, eltörni... :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...