Lábápolás télen is! - Hansaplast lábradír

kedd, november 17, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


Amikor előkerülnek a zárt cipők, sokan hajlamosan vagyunk lazábban kezelni a lábápolást. Ám idén megfogadtam, hogy ez most nem így lesz, s ha nem is úgy mint nyáron, de azért rendszeresen fogok vele foglalkozni. A legjobbkor landolt a postaládámban a Hansaplast INTENSIVE HELP 2in1 Bőrkeményedés elleni bőrradír. Korábban mindig az Avon lábradírjait használtam, s többnyire elégedett is voltam velük, de ideje volt valami mást is kipróbálni, s az mivel nagyon tetszett, amit ígér, nagy reményekkel kezdtem el használni.

A Hansaplast INTENSIVE HELP 2in1 Bőrkeményedés elleni bőrradír hatása két szakaszból áll. A bőrradírozó hatású habkő-részecskék és természetes kősók gyengéden eltávolítják az elhalt hámsejteket. A mandulaolajat tartalmazó tápláló formula intenzíven ápol, így a láb simává és puhává válik.

Az állaga érdekes, mert elég sűrű a sok szemcsétől, viszont az olajtól mégis könnyen lehet kenni. Heti 1-2 alkalommal szoktam használni, tusolás után 1-2 perc alatt átdörzsölöm vele mindkét lábfejem, bekenem a Hansaplast Intensive Help bőrkeményedés elleni krémmel, s ha van kedvem még egy vastag zoknit is felhúzok, míg el nem alszok. Az elhalt hámsejteket valóban nagyon hatékonyan távolítja el, a talpam nagyon selymes és puha a használata után, de mindenképpen kell használni utána krémet is, mert hiába a mandulaolaj, úgy érzem, hogy szárítja a bőröm. Lemosni nem a legegyszerűbb, mert az olaj miatt elég ragaszkodó, s marad is egy kis olajos érzet utána a lábamon és a kádban is, így nagyon kell vigyázni! Nagyon megkedveltem ezt a lábradírt a krémmel együtt használva, mert nagyon puha és ápolt a talpam nekik köszönhetően.

Ti hogyan ápoljátok a lábatokat a hűvös időben? 







2 megjegyzés:

  1. Nyáron sem viszem túlzásba, mert a sarkamat szoktam csak kenni, ez most is megvan. Szerencsére nem kell lábnyomorító cipőkben mászkálnom, így nincsenek bőrkeményedések, meg ez is biztos genetika, hogy mennyire kell ápolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem lábnyomorító cipő nélkül is meggyűlik vele a bajom, így biztos genetika is. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...