Őszi körmök egy kis csavarral

csütörtök, november 05, 2015 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Amint beköszöntenek a hűvösebb hónapok, általában a bogyós színeket preferálom, ha a körmeimről van szó. Idén azonban valami más piszkálta folyton a fantáziámat, méghozzá a teal lakkok. Kutattam a tökéletes darab után, de mindig megfutamodtam, mert úgy gondoltam, hogy nem fog tetszeni magamon. Ekkor jött a Digital Divas, ahol búcsúzáskor kaptunk egy ajándéktasakot, s az enyémben az Avon nailwear pro+ Savage árnyalata volt. Mi ez, ha nem egy jel?! ;) Szóval nem vártam sokáig, gyorsan ki is próbáltam, s először azt gondoltam, feldobom egy kicsit a Born Pretty Store rombusz alakú díszítőivel. 
Két rétegben került a körmeimre, s a többi nailwear pro+ körömlakkhoz hasonlóan, ez is nagyon könnyen kenhető, szépen, csíkok nélkül fed és viszonylag gyorsan szárad. Eddig ezekben a lakkokban még nem csalódtam, s gyorsan le is kopogom. ;) A színe nagyon tetszik, fényviszonyoktól függően hol a kék, hol a zöld érvényesül jobban. Az én monitoromon az utolsó képen lévő szín áll legközelebb ahhoz, amit a körmeimen látok. Miután a két réteg megszáradt, felpakolgattam a díszeket, s végül fedőlakkal zártam a sort. Közelről nézve látszik, hogy nem lett a legpontosabb a felhelyezés, de normál távolságból nagyon mutatós volt, s nem is győztem nézegetni 2-3 órán keresztül... És itt jön a feketeleves, mert sajnos van. Azok a darabok, amiknek a hosszabbik átlója a köröm hosszával párhuzamos irányban helyezkedik el szépen megmaradtak, azonban az ettől eltérőek sajnos elálltak a körömtől, mert nem vették fel annak a természetes ívét, s így eleinte csak azt éreztem, hogy mindig mintha beleakadna valami, de később le is esett 2-3 darab. Így lemostam, s visszakerült önmagában a Savage. ;) Három napig volt  körmeimen, picit megkopott a vége, s egy helyen megpattant (gyenge körömrészen), de akinek erős körmei vannak, tovább is bírhatja. A legjobban attól féltem, hogy elszínezi majd a körmöm, de szerencsére ilyen probléma sem volt.
A díszítővel még annyi problémám volt, hogy vannak olyan darabok, amik sajnos nem pontosak, legalábbis én belefutottam néhány hibás darabba. Ettől függetlenül persze teljesen használhatóak, csak jobban oda kell figyelni, mikor halásszuk ki a megfelelő darabot. Fogok még próbálkozni vele, de mindenképpen csak úgy, hogy figyelembe veszem, hogy nem mindegy, milyen irányban állnak.

Ha megpróbálkoznátok a rombuszokkal, ITT megtaláljátok, s az AXB10 kódot használva 10 % kedvezményt kaptok. A szállítás ingyenes.

Mit gondoltok a manikűrről? Milyen színeket szerettek ősszel a körmeiteken viselni?

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutat! Kár, hogy lepotyogtak a díszek, úgy látszik, egy alkalomra bírják csak.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép manikűr lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a szín, el is gondolkodtam, hogy beszerzem, de szerintem van egy nagyon hasonló Manhattan lakkom.

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Az lenne a problémám,hogy megrendeltem az Avonból a köröm fóliát.Megpróbáltam úgy használni ahogy leírták,de a végeredmény sajnos nem olyan amilyennek kéne lennie.
    Van valami tapasztaltod a köröm fóliával? :)

    VálaszTörlés
  5. @kellessznekem*
    egy hajóban evezünk

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! Csak most találtam rá a blogodra, de tuti "bekövetlek", mert nagyon tetszenek a posztjaid :)
    Én imádom az Avonos körömlakkokat, pont most rendeltem egy kék színt, bár az sötét kék inkább (Marine Blue), éa hétfőn egyből leugrom a drogériába és veszek ilyen matricákat, mert nagyon megtetszett :) Tényleg kis egyszerű, de rettentő mód feldobja az "unalmas" körmöket.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...